شناسایی و دستگیری ۲۹ متهم تحت تعقیب و محکوم متواری با اجرای طرح امنیت محله‌محور فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری ۲۹ متهم تحت تعقیب و محکوم متواری با اجرای طرح امنیت محله‌محور در این شهرستان خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: […]

شناسایی و دستگیری ۲۹ متهم تحت تعقیب و محکوم متواری با اجرای طرح امنیت محله‌محور

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری ۲۹ متهم تحت تعقیب و محکوم متواری با اجرای طرح امنیت محله‌محور در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴ ناجی‌آباد شهر کاشان به اجرا گذاشته شد.

وی بیان کرد: در این راستا مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و باانجام اقدام‌های هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری چهار سارق، ۹ خرده‌فروش مواد مخدر، یک زندانی فراری و ۱۵ مخل نظم و آسایش شهروندان شدند که در این خصوص مقداری انواع مواد مخدر، ۲ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدام‌های قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند، مهمترین هدف از اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و کسب رضایتمندی مردم بیان کرد.

وی با قدردانی از همکاری و همراهی شهروندان با ماموران انتظامی، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.