معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از پایان پاک سازی اسکله شماره ۱۴ بندر بوشهر از آلودگی نفتی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آقای محمد قاسمی گفت: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر آلودگی نفتی در اسکله […]

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از پایان پاک سازی اسکله شماره ۱۴ بندر بوشهر از آلودگی نفتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آقای محمد قاسمی گفت: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر آلودگی نفتی در اسکله شماره ۱۴ بوشهر، گروه مقابله با آلودگی به همراه کارشناس مربوط به محدوده مذکور اعزام شد.
آقای قاسمی افزود: در بررسی و بازدید میدانی صورت گرفته، مشخص شد که آلودگی نفتی از سمت شناور پهلوگرفته در اسکله شماره ۱۴ بندر بوشهر روی داده است.
به گفته معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، این آلودگی بر اثر سرازیر شدن ضایعات نفتی از عرشه شناور ایجاد شده بود که بر همین اساس موتورخانه شناور بازرسی شده است.
وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، شافت‌های موتور دچار مشکل شده و در نهایت منجر به نفوذ آب دریا به موتورخانه و در پی آن تخلیه به دریا شده است.
آقای قاسمی گفت: گروه مقابله با آلودگی با فنس بوم و مواد جاذب نفتی در ۲ ساعت آلودگی را از سطح دریا پاک‌سازی کردند.