مراسم اختتامیه دوره عهد خدمت اعزام گروههای جهادی به مناطق کم برخوردار استان کردستان شامگاه روز یکشنبه در سالن امامت ناحیه بسیج دانشجویی استان با حضور دکتر علیرضا کی خواه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ احمدی مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار کرد: ما در پایان ۱۴۰۰ […]

مراسم اختتامیه دوره عهد خدمت اعزام گروههای جهادی به مناطق کم برخوردار استان کردستان شامگاه روز یکشنبه در سالن امامت ناحیه بسیج دانشجویی استان با حضور دکتر علیرضا کی خواه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سرهنگ احمدی مسوول ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار کرد: ما در پایان ۱۴۰۰ تراکم برنامه های زیادی داشتیم که یکی از مهمترین و ارزشمندترین آنها اعزام اردوهای جهادی عهد خدمت بود.

احمدی با اشاره به اینکه ۳۰ گروه جهادی
به تعداد ۴۰۰ نفر از طرف ناحیه بسیج دانشجویی به هشت منطقه محروم استان اعزام شدند گفت: اردوهای جهادی برکات فراوانی دارد که می توانیم از آن به عنوان حسن ختام تمام فدارکاریها نام ببریم.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر از نیروهای جهادگر بسیج دانشجویی استان، در پایگاههای سلامت طرح واکسیناسیون شهید سلیمانی در یک سال اخیر، یک حماسه بسیار بزرگی خلق کردند، گفت: فعالیت اردوهای جهادی عهد خدمت امسال بازخوردهای بسیار خوب و قابل توجهی به دنبال داشت، و بنا داریم این مناطق محروم وکم برخوردار را در سنوات بعدی نیز تحت پوشش گروههای جهادی بسیج دانشجویی قرار دهیم.

ایشان با اشاره به اینکه کار جهادی یک خدمت عظیم ویک عمل مقدس است
افزودند: فعالیتهای جهادی را با هیچ چیزی نمیتوان قابل قیاس دانست، زیرا که نیروها جدا از خدمت جهادی، با تمام توان و قوت خود در جهت حفظ آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهایت تلاش خود را پای کار می آوردند.

دکتر علیرضا کیخواه،جانشین بسیج دانشجویی کشور،نیز در این مراسم ضمن عرض خدا قوت به دانشجویان گروههای جهادی گفت: گروههای جهادی عهد خدمت استان کردستان امسال واقعا به صورت ویژه پای کار بودند و علمدار پرچم بسیج دانشجویی بودند.

وی با تاکید به اینکه تمام تلاش ما این است که فعالیتهای جهادی بسبج دانشجویی را فرهنگ سازی کنیم، افزود: اردوهای جهادی دری از درهای بهشت است واین یک توفیق بسیار بزرگیست که خداوند به شما عطا کرده است.

وی در پایان، استان کردستان را خطه ی فرهنگی با مردمانی مجاهد عنوان کرد و گفت:روحیه مردمان این استان فرهنگی پتانسیل، زمینه ساز و پرورش این گروهای جهادیست که امروزه در عرصه و میدان خدمت در جهت آبادانی شهر و دیار خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

در پایان این مراسم از گروههای جهادی فعال و برتر برادران، سهند عهد سنندجی، پارسا اسکندری،اردلان بهرامی،پارسا احمدیانی،کیهان محمدی و گروه جهادی خواهران،اسرا عصعمی،سنا احمدی،اوین غفاری،یاسمن محمدی، سیده مائده حسینی تجلیل و قدرانی شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان