واگذاری ۵۰۰ دستگاه تراکتور به کشاورزان ایثارگر رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور گفت: ۵۰۰ دستگاه تراکتور باغی شامل چهار مدل به قیمت کارخانه و در نوبت اول و با هماهنگی این موسسه به کشاورزان ایثارگر واگذار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اسماعیل بیگ محمدی بیان کرد: تفاهمنامه بین موسسه طنین ایثارگران کشور […]

واگذاری ۵۰۰ دستگاه تراکتور به کشاورزان ایثارگر

رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور گفت: ۵۰۰ دستگاه تراکتور باغی شامل چهار مدل به قیمت کارخانه و در نوبت اول و با هماهنگی این موسسه به کشاورزان ایثارگر واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اسماعیل بیگ محمدی بیان کرد: تفاهمنامه بین موسسه طنین ایثارگران کشور و تراکتورسازی تبریز برای واگذاری تراکتور به کشاورزان ایثارگر منعقد شده است، در این راستا ۱۰۰ دستگاه تراکتور باغی به ایثارگرانی استان گیلان، ۱۰۰ دستگاه به ایثارگران مازندران، ۱۰۰ دستگاه به ایثارگران سیستان بلوچستان، ۱۰۰ دستگاه به ایثارگران استان فارس، ۵۰ دستگاه به ایثارگران استان کهکلویه و بویراحمد و ۵۰ دستگاه به ایثارگران شهرستان های تهران به قیمت کارخانه واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه این تعداد تراکتور به افراد درجه یک خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگرانی که توسط مؤسسه طنین ایثارگران به شرکت اقتصادی تبریز معرفی شوند، واگذار می شود، افزود: واجدین شرایط برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۲۱۵۵۴۲۴۸۸۲ موسسه طنین ایثارگران تماس حاصل کنند.

بیگ محمدی ادامه داد: تاکنون ۵۰ ایثارگر از استان فارس، ۳۰ ایثارگر از کهکیلویه و بویراحمد، ۲۰ ایثارگر از شهرستان های اطراف تهران، ۵۰ ایثارگر از سیستان و ایثارگر و ۵۰ ایثارگر از مازندران برای دریافت تراکتور ثبت نام کرده اند.

رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور گفت: افراد واجد شرایط برای دریافت تراکتور به شرکت اقتصادی تبریز معرفی می شوند بعد آنها می توانند از طریق نمایندگی ها در استان ها تراکتور خود را دریافت کنند.

بیگ محمدی افزود: قیمت و نحوه واگذاری تراکتورهای مورد درخواست موسسه به قیمت روز تاریخ صدور و پیش فاکتور شرکت با ارائه پیش فاکتور به مدت ۱۰ روز براساس این تفاهم نامه تعیین می شود و مدت زمان تحویل آن ۶۰ روز است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰ نفر برای دریافت تراکتور به نمایندگی ها معرفی شدند که در مرحله اداری قرار دارند.

بیگ محمدی تصریح کرد: از اهداف اصلی این مؤسسه حمایت از قشر محروم و کم برخوردار است در تلاشیم در مناطق محروم، افراد مستضعف را شناسایی کنیم تا از خدمات موسسه طنین ایثارگران کشور بهره‌مند شوند