مدیر اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هواداران این تیم به علت مسائل به وجود آمده در خصوص میزبانی تیم گرگان، صبوری پیشه کنند تا بتوانیم در هفته‌های آتی شاهد حضور آنان در سالن بسکتبال امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان باشیم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایرنا، حسین رضائیان […]

مدیر اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هواداران این تیم به علت مسائل به وجود آمده در خصوص میزبانی تیم گرگان، صبوری پیشه کنند تا بتوانیم در هفته‌های آتی شاهد حضور آنان در سالن بسکتبال امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایرنا، حسین رضائیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اتفاقات اخیری که رخ داده، غیرمترقبه بودند و امیدواریم شرایط بهتر شود تا بتوانیم میزبان مسابقات داخل خانه با حضور هواداران باشیم

وی تصریح کرد: هواداران گرگان با حضور پرشور و شعف خود ثابت کردند که این شهر پایتخت هوادار بسکتبال ایران است و در گام اول، اولین کسی که از نبود تماشاچی آسیب خواهد دید، تیم بسکتبال شهرداری گرگان خواهد بود.
وی تاکید کرد: تلاش داریم با رایزنی و جلساتی با شورای تامین، شرایط حضور تماشاگران را در مسابقات خانگی فراهم کنیم تا با حضور هواداران خونگرم بسکتبال گرگان، اتفاقات خوبی را بسکتبال گرگان در این فصل از رقابت‌ها رقم بزنیم.
مدیر اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: البته از سوی دیگر تلاش داریم تا مسابقات خارج از خانه را نیز بطور زنده برای هواداران از سیمای گلستان پخش کنیم و امیدواریم این مساله از بازی با تبریز مُیَسَر شود.
رضائیان در خصوص مسابقه امروز (دوشنبه یازدهم مهر ماه) تیم بسکتبال شهرداری گرگان با «آویژه صنعت پارسا مشهد»، بیان داشت: همچون بازی اول تیم ما با ذوب‌آهن اصفهان در گرگان، شورای تامین خواهان لغو این مسابقه بود، اما سازمان لیگ و فدراسیون بسکتبال برای لغو مسابقه هفته دوم مخالفت کردند و پیشنهاد دادند تا میزبانی این مسابقه به جای گرگان به مشهد داده شود تا این دیدار در زمین بی‌طرف در تهران برگزار شود.
وی افزود: البته این شرایط تنها برای گرگان نیست و هر شهری که شورای تامین اجازه برگزاری مسابقه را ندهد، بازی در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریتی و کادر فنی براساس آن که بازیکنان تیم در ۲ سال اخیر به علت متمرکز برگزار شدن ۲ فصل متوالی لیگ در تهران، به سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران عادت دارند، با برگزاری مسابقه این تیم با حریف مشهدی خود در تهران موافقت کرد.
مدیر اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص شرایط تیم گفت: تیم اکنون در آمادگی کامل است و با توجه به مسابقات تدارکاتی که انجام داریم، کادر فنی و مدیریت تیم از عملکرد بازیکنان رضایت کامل داشتند.
رضائیان در خصوص بازیکنان خارجی تیم هم بیان داشت: این ۲ بازیکن اکنون در جمع بازیکنان ایرانی تیم حضور دارند و اگر از لحاظ بدنی و آمادگی مشکلی نداشته باشند، در مسابقه فردا به میدان خواهند رفت.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان که قهرمانی ۲ دوره متوالی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را یدک می‌کشد و قرار است به عنوان نماینده بسکتبال ایران در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا حضور داشته باشد، امروز دوشنبه یازدهم مهر ماه در هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور در تهران به مصاف تیم آویژه صنعت پارسا مشهد خواهد رفت.
مسابقه هفته نخست تیم بسکتبال شهرداری گرگان روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار نشد و این مسابقه به ۲۸ مهر ماه موکول شد.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از پنجشنبه هفته گذشته، هفتم مهر ماه با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت آغاز شده است.