معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی از عقد قرارداد تکمیل تاسیسات فاضلاب سه شهر این استان به ارزش ۱۱ هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “کتایون دل‌زنده” با اعلام این خبر افزود: این تأسیسات در […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی از عقد قرارداد تکمیل تاسیسات فاضلاب سه شهر این استان به ارزش ۱۱ هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “کتایون دل‌زنده” با اعلام این خبر افزود: این تأسیسات در شهرهای نیشابور، خواف و تایباد با جمعیت ۴۵۸ هزار نفر است که شرکت‌های فولاد خراسان، فولاد سنگان و یک کارخانه تولید کنسانتره ضمن سرمایه‌گذاری در احداث و بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب شهرهای یاد شده به روش “بیع متقابل” از پساب حاصل از تصفیه فاضلاب برای تولید فولاد استفاده خواهند کرد.
وی تعهد سرمایه‌گذاران را اجرای شبکه و نصب 50 هزار انشعاب فاضلاب در نیشابور طی چهار سال و در هر یک از شهرهای خواف و تایباد 15 هزار فقره در مدت سه سال اعلام کرد و اظهار داشت: سرمایه‌گذاران  فاضلاب نیشابور و خواف در یک دوره ۲۵ ساله و شهر تایباد هم به مدت ۲۰ سال از پساب حاصل از فاضلاب استفاده خواهند کرد. 
دل زنده افزود: میزان سرمایه‌گذاری در طرح فاضلاب نیشابور شش هزار ۷۸۰ میلیارد ریال، خواف دو هزار ۲۶۶ میلیارد ریال و تایباد دو هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال تعیین شده است.