حمایت از مردم فلسطین در رقابت‌های جام جهانی با استقبال حماس روبرو شد به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور به حمایت کشور‌های عربی از فلسطین در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت.در این گزارش با عنوان استقبال حماس از حمایت کشور‌های عربی از فلسطین در جام جهانی, آمده است: جنبش مقاومت […]

حمایت از مردم فلسطین در رقابت‌های جام جهانی با استقبال حماس روبرو شد

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور به حمایت کشور‌های عربی از فلسطین در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت.
در این گزارش با عنوان استقبال حماس از حمایت کشور‌های عربی از فلسطین در جام جهانی, آمده است: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از حمایت آشکار اعراب از فلسطین در جریان برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر استقبال کرد.
عبداللطیف القانو سخنگوی این جنبش در سخنانی اعلام کرد: حماس از حمایت گسترده هواداران فوتبال از مردم فلسطین در طول مدت اقامتشان در قطر به شدت خرسند است. او از هواداران عرب فوتبال و دیگر آزادگان از سراسر جهان که همبستگی خود را با فلسطینی‌ها و آرمان هایشان ابراز کرده اند، تشکر کرد. او گفت: این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که دولت اشغالگر اسرائیل منزوی شده است.
حمایت از فلسطینی‌ها شامل هوادارانی می‌شود که با حضور در این رقابت‌ها پرچم فلسطین را در کنار پرچم تیم‌های خود به اهتزاز در می‌آورند و خبرنگاران اسرائیلی را در خارج از ورزشگاه‌های محل برگزاری این رقابت‌ها به چالش می‌کشند.
این مقام حماس در پایان خواستار تلاش‌های بیشتر برای حمایت از فلسطینی‌ها در مقابل “ستم نهادینه شده اسرائیل شد.