مدیر شرکت آب و فاضلاب استان : ۴۴۴ لیتر در ثانیه به شبکه آبرسانی همدان اضافه شده است به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز همدان ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با اتصال ۵۵ حلقه چاه کشاورزی، ۴۴۴ لیتر در ثانیه به ظرفیت شبکه آبرسانی همدان اضافه […]

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان : ۴۴۴ لیتر در ثانیه به شبکه آبرسانی همدان اضافه شده است

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز همدان ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با اتصال ۵۵ حلقه چاه کشاورزی، ۴۴۴ لیتر در ثانیه به ظرفیت شبکه آبرسانی همدان اضافه شده است.
 
فرهاد بختیاری‌فر افزود: تلاش می‌کنیم با افزایش میزان منابع آبی و همچنین تقویت ایستگاه‌های پمپاژ، فاصله زمانی قطعی‌های شبکه آبرسانی همدان را کوتاه کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه  ظرفیت انتقال ایستگاه پمپاژ سد آبشینه ۶۰۰ لیتر در ثانیه است که با بهره برداری از خط کنار گذر، ظرفیت آن را به ۹۰۰ لیتر در افزایش می‌دهیم. گفت :تقویت ایستگاه‌های پمپاژ سد آبشینه، ینگیجه و منطقه آق‌حصار در دستور کار قرار گرفته است تا میزان حجم انتقال آب افزایش یابد.
 
بختیاری‌فر با بیان اینکه   منطقه بندی مخازن در سطح شهر بسیار مهم است چرا که بسیاری از مشکلات مناطق با این منطقه بندی حل شده و مشکلات به صورت نقطه‌ای برطرف است.افزود : تقویت ایستگاه پمپاژ آب منطقه آق‌حصار را در دستور کار داریم تا از این منطقه نیز ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب به همدان منتقل شود.