همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم صهیونیستی را در دادگاه‌های بین‌‌المللی فراهم کنند امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز ضرورت دارد همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌‌المللی فراهم کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام احمد محمودی، ظهر امروز جمعه بیست‌وهشتم مهرماه در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته […]

همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم صهیونیستی را در دادگاه‌های بین‌‌المللی فراهم کنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز ضرورت دارد همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌‌المللی فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام احمد محمودی، ظهر امروز جمعه بیست‌وهشتم مهرماه در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: مهم‌ترین دارویی که تمام دردهای انسان را التیام می‌دهد و در همه عرصه‌های زندگی نقش‌آفرینی دارد، جز تقوای الهی نیست، کاربرد تقوا محدود به حدود خاصی نیست، همچنین تقوای الهی باعث می‌شود دل‌های کور بینا شود، در این راستا حضرت علی (ع) می‌فرمایند، تقوا نه تنها بعد معنوی بلکه جسم انسان را از بسیاری دردها رها می‌کند.

وی افزود: تقوای الهی پاک‌کننده ناپاکی‌های درون انسان از جمله گناه و معصیت است و ترس انسان را کاهش می‌دهد، در همین راستا می‌توان گفت تقوای الهی همه دردهای مادی و معنوی انسان را تصمیم می‌دهد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: امروز دل‌های همه مردم مسلمان از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و انگلیس ناراحت است، در این روزها جنایات بسیار فجیعی علیه مردم بی دفاع غزه انجام شده است، این رژیم غاصب با استفاده از تجهیزات نامتعارف نسل‌کشی را علیه مردم غزه آغاز کرده است و در این راستا حدود ۴ هزار شهید و ۱۳ هزار مجروح بر جای گذاشته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی بدخیم است که بویی از انسانیت نبرده است، زیرا در ۷۰ سال گذشته کاری به جز جنایت و نسل‌کشی نکرده است، بعد از عملیات طوفان الاقصی رئیس جمهور آمریکا اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی کرده و خواستار تقویت گنبد آهنین شده است، نمی‌داند که دیگر گنبد آهنینی برای رژیم صهیونیستی نمانده است، زیرا در طی این عملیات تمام هیمنه آمریکا و اسرائیل فروریخت و خسارات جبران‌ناپذیری به آنان وارد شد.

محمودی تصریح کرد: این روزها امت اسلام داغدار است، سازمان‌هایی که مدعی حقوق بشر هستند هرکاری هم کنند با وتوی آمریکای جنایت کار مواجه می‌شوند، یکی از سران رژیم صهیونیستی گفته بود که فکر می‌کردیم پس از شهادت سردار سلیمانی به خواب راحتی خواهیم رفت، اما نمی‌دانسته که از خون این شهید بزرگوار طوفان الاقصی‌ها می‌روید.

وی خاطرنشان کرد: امروز ضرورت دارد همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌‌المللی فراهم کنند، روزی امام‌خمینی (ره) فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید، امروز نیز می‌بینیم رئیس جمهور آمریکا حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی است، امیدواریم خدا به حق خون شهدای غزه شر این جنایتکاران را به خودشان برگرداند.