حجاب یک واجب شرعی ویک وظیفه قانونی است پایگاه خبری شهید یاران از اتاق اصناف خمینی شهر و آشکده احسان استان اصفهان شهرستان خمینی شهر در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اقدامات ارزنده آنان تقدیر وتشکر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران ضمن […]

حجاب یک واجب شرعی ویک وظیفه قانونی است

پایگاه خبری شهید یاران از اتاق اصناف خمینی شهر و آشکده احسان استان اصفهان شهرستان خمینی شهر در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اقدامات ارزنده آنان تقدیر وتشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران ضمن گرامیداشت هفته عفاف وحجاب از اتاق اصناف شهرستان خمینی شهر و آشکده احسان در شهر شاهد نمونه کشور شهر درچه، تقدیر وتشکر کرد و گفت: امید است اتاق اصناف استان و کلیه ی کشور در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدامات شایسته ی خود را در راستای اصلاح امور مسئله ی عفاف و حجاب به کار گیرند.

باصری گفت: پایگاه خبری شهید یاران با توجه به وصیت نامه ی شهیدان والامقام که تاکید بر مسئله ی عفاف و حجاب داشته اند از ملت شهیدپرور ایران خواهشمند است که در راستای همکاری با اتاق اصناف و ادارت کشور در راستای رعایت کردن مسئله ی حجاب همکاری شایسته داشته باشند.

مدیر مسیول پایگاه خبری شهید یاران گفت: مسئله حجاب در حال حاضر یک مقوله بسیار مهم است که دشمنان با تمام تلاش خود در تلاشند تا با ترویج فرهنگ بی حجابی مردم را نسبت به دین و اسلام دلزده کنند. بنابراین هر اقدامی که در راستای فرهنگ ارزشمند ومعنوی عفاف وحجاب صورت میگیرد برای ما قابل احترام وستایش است.

وی افزود: اگر تمام ادارات متولی فرهنگ هر کدام در جایگاه خود با اجرای برنامه های فرهنگی در راستای عفاف وحجاب گامهای موثری بردارند، دشمنان نیز از تلاش وجوسازی نا امید میشوند.