با تلاش پلیس فتا فردی که با استفاده از رسید ساز جعلی اقدام به ۲۷۰ میلیون ریال در شهرستان کمیجان دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی کمیجان از کشف کلاهبرداری ۲۷۰ میلیون ریالی با استفاده از رسید ساز جعلی  و دستگیر کلاهبر خبرداد. سرهنگ “عابدین […]

با تلاش پلیس فتا فردی که با استفاده از رسید ساز جعلی اقدام به ۲۷۰ میلیون ریال در شهرستان کمیجان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی کمیجان از کشف کلاهبرداری ۲۷۰ میلیون ریالی با استفاده از رسید ساز جعلی  و دستگیر کلاهبر خبرداد.

سرهنگ “عابدین ملکی پویا”  گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان کمیجانی مبنی بر اینکه از طریق سایت دیوار برخی لوازم خانگی خود را برای فروش آگهی کرده و شخصی ناشناس اقدام با کلاهبرداری اقدام به خرید این اقلام می‌کند، تحقیقات پلیس فتا شهرستان در این خصوص آغاز می‌گردد.

سرهنگ ملکی پویا با اشاره به ارسال رسید وجه از سوی خریدار برای شاکی از طریق تلگرام افزود: فرد شاکی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد پس از مدتی حساب خود را چک کرده و متوجه شد که هیچ پولی به حسابش واریز نشده است.

او گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد رسید واریزی برای شاکی جعلی بوده و از طریق رسید ساز جعلی ارسال شده است.

سرهنگ ملکی پویا با اشاره به شناسایی متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس اظهار داشت: در عملیات ماموران پلیس متهم دستگیر و به ۲۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی از یکی از شهروندان اعتراف کرد.