دکتر افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مدیران این سازمان از غار خربس، یکی از اماکن تاریخی و گردشگری جزیره قشم بازدید کرد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، هدف از این بازدید، بررسی وضعیت این […]

دکتر افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مدیران این سازمان از غار خربس، یکی از اماکن تاریخی و گردشگری جزیره قشم بازدید کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، هدف از این بازدید، بررسی وضعیت این غار برای بازگشایی مجدد بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید بر لزوم مقاوم سازی و استانداردسازی این مکان گردشگری بر اساس معیارهای بین المللی و جهانی تاکید کرد.
وی همچنین دستور توسعه فضاهای سبز و خدماتی این مکان را صادر کرد و خواستار حل سریع تر مشکلات فنی این غار برای برگشت آن به چرخه صنعت گردشگری جزیره شد.
مدت سه سال است که ارائه خدمات به گردشگران در غار خربس به دلیل بارندگی های سال های گذشته و حفظ ایمنی گردشگران متوقف شده است.