۱۶۰۰ شهروند کرمانشاهی زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار گرفتند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اتمام پروژه فاضلاب محله مرادآباد خبر داد و گفت: ۱۶۰۰ نفر از اهالی این محله تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا داودی” اعتبار […]

۱۶۰۰ شهروند کرمانشاهی زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار گرفتند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اتمام پروژه فاضلاب محله مرادآباد خبر داد و گفت: ۱۶۰۰ نفر از اهالی این محله تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “رضا داودی” اعتبار هزینه شده و مورد نیاز پروژه‌های آب و فاضلاب محله مرادآباد شهر کرمانشاه را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این شهرک جزو شهرک‌های الحاقی به شهر کرمانشاه است که با مشکلاتی در زمینه آب و فاضلاب مواجه بود.
به گفته داودی طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب این شهرک چهار کیلومتر است که عملیات اجرایی آن در فروردین ماه سال جاری آغاز شد و خوشبختانه امروز با اتمام این پروژه شاهد تحت پوشش قرار گرفتن هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات فاضلاب هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: پروژه اصلاح شبکه توزیع آب شهرک مرادآباد نیز در هفته آینده آغاز خواهد شد که با اتمام آن دیگر مشکلی در خصوص آب و فاضلاب این شهرک نخواهیم داشت.
وی در ادامه بیان کرد: شبکه‌های آب و فاضلاب این شهرک به نحوی طراحی شده است که ظرفیت تحت پوشش قرار دادن کل جمعیت کنونی آن و توسعه شهرک در آینده را دارد.