پرسپولیس به جمع ۸ تیم رسید در نبرد فینال‌گونه مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران، پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۴-۲ از سد سپاهان بگذرد تا صدرنشین لیگ برتر حذف شود. به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری شهید یاران، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایران و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به مصاف […]

پرسپولیس به جمع ۸ تیم رسید

در نبرد فینال‌گونه مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران، پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۴-۲ از سد سپاهان بگذرد تا صدرنشین لیگ برتر حذف شود.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری شهید یاران، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایران و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به مصاف هم رفتند.

در دقایق این دیدار جذاب و پرگل اشتباه سیاوش یزدانی و پنالتی‌ای که او روی محمد عمری مرتکب شد، باعث شد تا گئورگی گولسیانی گل نخست را برای سرخ‌ها به ثمر برساند. با این حال سپاهان از حملاتش در دقایق پایانی نتیجه گرفت تا بازنده به رختکن نرود. ضربه سر دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن پیشین سپاهان به سقف دروازه خودی چسبید تا نیمه نخست ۱-۱ تمام شود.

نیمه دوم هم داستان نیمه نخست تکرار شد. ابتدا عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۸ با ضربه سر از تعلل خط دفاعی سپاهان استفاده کرد و دوباره پرسپولیس را پیش انداخت. با این حال فرشاد احمدزاده بود که با تیزهوشی در مقابل دروازه در دقیقه ۷۴ گل تساوی را وارد دروازه تیم پیشین خودش کرد. در نهایت ۹۰ دقیقه معمول این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

دقیقه ۹۴ وحید امیری به قلب خط دفاعی پراشتباه سپاهان زد و پاسش به سیامک نعمتی رسید تا این بازیکن تعویضی گل سوم را برای پرسپولیس به ثمر برساند. در دقیقه ۹۹ هم سیاوش یزدانی با خطا روی لئاندرو پریرا به پرسپولیسی‌ها پنالتی داد. این پنالتی را هم گئورگی گولسیانی در دقیقه ۱۰۰ تبدیل به چهارمین گل مهمان کرد.