بیست و دومین نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار شد بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی با حضور ۸۷ مجموعه تولیدکننده و فروش انواع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، اتصالات و … آغاز به کار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط […]

بیست و دومین نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان برگزار شد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی با حضور ۸۷ مجموعه تولیدکننده و فروش انواع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، اتصالات و … آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی استان اصفهان، نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی فرصتی برای تولیدکنندگان، متخصصین، انبوه سازان، دیگر موسسات و شرکت های دست اند کار در امر ساخت و ساز و مصرف‌کنندگان نهایی است تا با آخرین دستاوردها و تحولات تجهیزات سرمایشی و گرمایشی آشنا شوند و محصولات و خدمات این حوزه را به منظور انتخاب‌های بهینه شناسایی کنند و بتوانند با استفاده از انتخاب‌های دقیق‌تر در بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی و جلوگیری از اتلاف منابع در کشور تأثیرگذار باشند.

بیست و دومین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به مدت ۵ روز تا تاریخ ۱۷ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان دایر خواهد بود.