رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به درخواست بنیاد حفظ آثار مبنی بر استفاده از ظرفیت سینمایی باغ موزه، گفت: این درخواست در مجموعه وزارت‌خانه نیازمند بررسی بیش‌تر است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد خزاعی در سفر یک روزه خود به قم و در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس قم […]

رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به درخواست بنیاد حفظ آثار مبنی بر استفاده از ظرفیت سینمایی باغ موزه، گفت: این درخواست در مجموعه وزارت‌خانه نیازمند بررسی بیش‌تر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد خزاعی در سفر یک روزه خود به قم و در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس قم طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته اقدامات خوبی در حوزه بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده است، اظهار کرد: یکی از این اقدامات احداث باغ موزه‌های دفاع مقدس بود که نمونه‌های نخستین آن در تهران انجام شد.

وی با بیان اینکه این باغ موزه‌ها گنجینه‌ای برای حفظ، ضبط و ثبت ارزش‌های دفاع مقدس هستند، مطرح کرد: این نوع موزه‌ها در دیگر کشورهای جهان نیز رایج بوده و نمونه‌های آن وجود دارد.

رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به اینکه این مرکز تنها مرکز نمایشگاهی و موزه‌ای نیست، عنوان کرد: نگاه علمی و دانشگاهی که در این باغ موزه وجود داشت یک نگاه ویژه و خاص است.

وی با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت در این مجموعه وجود داشت، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات موجب می‌شود که تا خانواده‌ها و جوانان بتوانند ارتباط بهتری با باغ موزه برقرار کنند.

خزاعی با اشاره به درخواست بنیاد حفظ آثار مبنی بر استفاده از ظرفیت سینمایی باغ موزه، تصریح کرد: این درخواست در مجموعه وزارت‌خانه نیازمند بررسی بیش‌تر است.

وی ادامه داد: اگر این درخواست با موافقت روبرو شود، شاهد اکران فیلم‌های سینمایی در این سالن نیز خواهیم بود.

رئیس سازمان سینمایی کشور در پایان خاطرنشان کرد: افزوده شدن این مکان به ظرفیت سینمایی استان قم باتوجه به اینکه در این منطقه هیچ سالن سینمایی وجود ندارد، اتفاق قابل قبولی است.