۲۰ کیلوگرم نمک غیراستاندارد در بازرسی از خبازی های شهرستان قروه کشف و ضبط شد شهرام محمدی مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان قروه از کشف و ضبط ۲۰ کیلوگرم نمک غیراستاندارد در بازرسی از خبازی های این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمدی گفت: در راستای اجرای قانون […]

۲۰ کیلوگرم نمک غیراستاندارد در بازرسی از خبازی های شهرستان قروه کشف و ضبط شد

شهرام محمدی مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان قروه از کشف و ضبط ۲۰ کیلوگرم نمک غیراستاندارد در بازرسی از خبازی های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمدی گفت: در راستای اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و نظارت بر خبازی‌ها و نحوه‌ی استفاده خبازان از آرد و نمک استاندارد در تولید نان و به منظور حمایت از سلامت شهروندان، کارشناسان استاندارد، شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی ضمن بازرسی از واحد‌های نانوایی شهرستان ، ۲۰ کیلوگرم نمک صنعتی و غیراستاندارد را کشف و ضبط کردند.

وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف اعم از مصرف نمک و آرد غیراستاندارد و غیرمتناسب با نان پخته‌شده، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۵۱۷ یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به اطلاع کارشناسان اداره استاندارد برسانند.