آغاز ساخت بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد مسکونی/افتتاح حساب ۶۲۲ هزار و ۴۸۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی در بانک مسکن آغاز ساخت بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد مسکونی، احداث و توسعه ۱۰ بیمارستان جدید در برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها برای سال جاری، افتتاح حساب ۶۲۲ هزار و ۴۸۵ […]

آغاز ساخت بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد مسکونی/افتتاح حساب ۶۲۲ هزار و ۴۸۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی در بانک مسکن

آغاز ساخت بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد مسکونی، احداث و توسعه ۱۰ بیمارستان جدید در برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها برای سال جاری، افتتاح حساب ۶۲۲ هزار و ۴۸۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی در بانک مسکن، ساخت پروژه ۴۹۶ واحدی نهضت ملی برای فرهنگیان در پرند طی یک سال بخشی از مهمترین اخبار حوزه مسکن و شهرسازی در هفته گذشته بود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بازدید از پروژه ۴۹۶ واحدی در حال بهره‌برداری طرح نهضت ملی پرند، ارایه تخفیف ۸۲ درصدی در زمینه صدور پروانه ساختمانی،احداث و توسعه ۱۰ بیمارستان جدید در برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها برای سال جاری، آغاز ساخت بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد مسکونی، احداث و توسعه ۱۰ بیمارستان جدید در برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها برای سال جاری، افتتاح حساب ۶۲۲ هزار و ۴۸۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی در بانک مسکن، ساخت پروژه ۴۹۶ واحدی نهضت ملی برای فرهنگیان در پرند طی یک سال بخشی از مهمترین اخبار حوزه مسکن و شهرسازی در هفته گذشته بود.
آغاز ساخت بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد مسکونی
وزارت راه و شهرسازی با تأمین زمین یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۴۴۰ واحد مراحل مختلف ساخت یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۵۴۹ واحد را آغاز کرده است که در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارد و به زودی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی تکمیل شده تحویل متقاضیان خواهد شد.
امکانات ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور وجود دارد
رئیس جمهور مسئله بسیار مهم مسئولیت پذیری دولت، تصمیم‌گیری به‌هنگام و معطل نکردن کشور را از دیگر تغییر رویکردها در دولت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدا بنا را بر این گذاشتیم که همه در دولت مسئولیت پذیر باشند و تصمیمات لازم را به موقع اتخاذ و اجرا کنند. کشور نیازمند تصمیم‌های متقن و قوی برای باز کردن گره‌هاست.
احداث و توسعه ۱۰ بیمارستان جدید در برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها قرار گرفت
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از ساخت و توسعه ۱۰ بیمارستان جدید توسط سازمان مجری خبر داد و گفت: این سازمان موفق شد احداث این بیمارستان‌ها را از سال گذشته در برنامه‌های خود قرار بدهد.
افتتاح حساب ۶۲۲ هزار و ۴۸۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی در بانک مسکن
مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه ۶۲۲ هزار و ۴۸۵ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را از محل آورده متقاضیان و تسهیلات ۲۷ هزار و ۴۰۴ میلیاردتومان برشمرد.
بازدید از پروژه ۴۹۶ واحدی در حال بهره‌برداری طرح نهضت ملی پرند
با حضور مدیرعامل بانک مسکن و خبرنگاران پروژه ۴۹۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن پرند که در مراحل بهره‌برداری قرار دارد، بازدید شد.
ساخت پروژه ۴۹۶ واحدی نهضت ملی برای فرهنگیان در پرند طی یک سال
مدیرعامل بانک مسکن گفت: پروژه ۴۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن طی یکسال با تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی به ازای هر واحد احداث شد که در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.
اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای کنترل بازار اجاره
وزارت راه و شهرسازی با تأمین زمین یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۴۴۰ واحد مراحل مختلف ساخت یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۵۴۹ واحد را آغاز کرده است و در بخش کنترل بازار اجاره علاوه بر بسته سیاستی مصوب شده در جلسه سران قوا به تدوین لایحه اجاره‌داری حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن پرداخته است.
ارایه تخفیف ۸۲ درصدی در زمینه صدور پروانه ساختمانی
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: آمار نشان از این دارد که در شهر تهران در ازای هر پلاک تخریبی پنج واحد آپارتمان مسکونی ساخت شده است که این عدد در کل کشور ۳ واحد مسکونی است. بنابراین هم واحدهای ناپایدار نوسازی شده و هم نیاز کشور به تولید مسکن تامین می‌شود.
پیگیری عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد گام نخست طرح نهضت ملی در شهرهای جدید
جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شهرهای جدید به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.
مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری تفاهم‌نامه مشترک همکاری منعقد کردند
مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران به منظور توسعه همکاری‌های علمی، پژوهش و آموزشی با رویکرد حل مسائل و مشکلات محلات هدف بازآفرینی و تسهیل در ساخت مسکن، ارائه خدمات و آموزش مدیران شهری و ساکنین محلات مذکور، با استفاده از ظرفیت‌ها، منابع و امکانات و ظرفیت‌های طرفین، تفاهم‌نامه مشترک همکاری را منعقد کردند.
رونمایی از سند بالاسری آیین‌نامه راه‌آهن ایران
آیین رونمایی از سند بالاسری آیین‌نامه راه‌آهن ایران با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، معاون امور نظام فنی و اجرایی سازمان سازمان برنامه و بودجه‌ و نمایندگان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.
نخستین رویداد فناورانه صنعت ساختمان و مسکن
نخستین رویداد فناورانه صنعت ساختمان و مسکن ۱۴ شهریورماه در سالن پاکدامن مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود. این رویداد با محوریت طرح جهش تولید مسکن به موضوعاتی همچون زنجیره تامین مسکن دانش‌بنیان، صنعتی‌سازی، افزایش سرعت و کیفیت، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های ساخت مسکن توجه کرده است.
افتتاح هزار و ۸۳ طرح هادی روستایی در کشور
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در هفته دولت از افتتاح بیش از هزار و ۸۳ طرح هادی روستایی با بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در کشور خبر داد.
اجرای حدود ۱۳۰ هزار واحد مسکن روستایی نهضت ملی
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۱۳۰ هزار واحد مسکن روستای در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای کشور آغاز شده است از بهره‌برداری ۸۰ هزار واحد آن طی هفته دولت خبر داد.