جشن افتتاحیه مرکز نیکوکاری هفتم محرم با برگزاری بازارچه دستاوردها و مشاغل خانگی بانوان در دو روز توسط مدیر مدرسه هفتم محرم خانم سنجری و هیات امنای مرکز و همچنین همکاری خادمیاران کانون شهید طاهرزاده و کانون شهید قزوینی زاده برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این جشن که مسئولین بسیاری […]

جشن افتتاحیه مرکز نیکوکاری هفتم محرم با برگزاری بازارچه دستاوردها و مشاغل خانگی بانوان در دو روز توسط مدیر مدرسه هفتم محرم خانم سنجری و هیات امنای مرکز و همچنین همکاری خادمیاران کانون شهید طاهرزاده و کانون شهید قزوینی زاده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این جشن که مسئولین بسیاری شرکت کرده بودند ابتدا علی اکبری نمایی از اصول و اهداف و برنامه عمل را برای شرکت کنندگان ارائه کردند.
سپس نقایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ نیز سخنانی در باب مرکز نیکوکاری برای حضار ایراد فرمودند همچنین آقای علی خاصی معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز سخنرانی در مورد عملکرد مرکز نیکوکاری سخنرانی کردند.

در انتهای جشن مسئولین حاضر در جلسه مصطفی حجه فروش مسئول دبیرخانه بنیاد کرامت اصفهان و باقری شهردار منطقه ۸ اصفهان و نقایی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ اصفهان و علی خاصی معاون کمیته امداد و سقایی معاون شهردای و فاتحی معاون امور فرهنگی شهرداری منطقه ۸ و عبادتی مدیر داوطلبان هلال احمر استان اصفهان و خانم مقصودی معاون آموزش و پرورش ناحیه ۵ و حجت الاسلام سید فتاح حکمت منش از بازارچه دیدار کردند.

سپس با حضور جمع پس از افتتاح دفتر مرکز نیکوکاری هفتم محرم حکم مرکز نیکوکاری به خانم سنجری به عنوان مسئول مرکز به ایشان اعطا شد.

لازم به ذکر است که خادمیاران کانون شهید طاهر زاده در برگزاری جشن و بازارچه و همچنین میزهای خدمت رضوی، مرکز نیکوکاری را یاری دادند.

در هر دو روز خادمیاران با ارائه میزهای خدمت رضوی شامل مشاوره خانواده و مشاوره تحصیلی و مشاوره حقوقی ومشاوره سلامت و غرفه کودکان و همچنین ایجاد نظم در بازارچه فعالیت داشتند.