با تشدید اختلافات نتانیاهو و شاکید و افزایش شکاف میان اعضای حزب لیکود، مبارزات انتخاباتی رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از شبکه ۲۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، پس از آنکه “ایلیت شاکید” وزیر امور داخلی و رهبر حزب “خانه یهودی” آمادگی خود را برای رقابت با بنیامین نتانیاهو […]

با تشدید اختلافات نتانیاهو و شاکید و افزایش شکاف میان اعضای حزب لیکود، مبارزات انتخاباتی رژیم صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از شبکه ۲۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، پس از آنکه “ایلیت شاکید” وزیر امور داخلی و رهبر حزب “خانه یهودی” آمادگی خود را برای رقابت با بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود اعلام کرد، این حزب دچار چند دستگی شده است.

نتانیاهو تصمیم گرفته است که به هر صورت ممکن از پیروزی شاکید در بیست و پنجمین انتخابات کنست جلوگیری کند.

با توجه به اینکه برخی از اعضای حزب لیکود اعتقاد دارند که شاکید باید کرسی های لازم در انتخابات را برای تشکیل دولت کسب کند، این حزب دچار دو دستگی شده است.

براساس نظرسنجی ها، آرای شاکید بیش از آنکه از اردوگاه مقابل باشد از داخل حزب راست است و برهمین اساس عده ای در لیکود تلاش می کنند که شاکید حتی یک رای از اردوگاه راست کسب نکند.

لیکود در روزهای گذشته انتقادات شدیدی را از طریق رسانه ها و یا سخنرانی مستقیم نتانیاهو متوجه شاکید کرده است، ولی پس از این تصمیم، این حمله شدت بیشتری خواهد یافت.

ساره نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو نیز به شدت از شاکید انتقاد کرده است و او را غیر قابل اعتماد دانسته و اعلام کرده است که شاکید پس از گرفتن آرای لازم به سوی اردوگاه چپ خواهد رفت به همین خاطر نباید اجازه داد وی آرای کافی را کسب کند.

اما از سوی دیگر شاکید نسبت به تلاش های بنیامین نتانیاهو برای شکست وی هشدار داد و گفت: اگر من سقوط کنم، نتانیاهو نیز بامن سرنگون خواهد شد.

وی افزود: اگر من آرای لازم را کسب نکنم، امیدی برای پیروزی وی نیست و اگرمن هم کنارگیری کنم او ۶۱ کرسی را کسب نخواهد کرد و آرای من به تقویت چپ منجر می شود.