استاندار کرمان گفت: خبرنگاران روایت اول خبر را با صحت انجام دهند تا درگیرجنگ روایت ها نشویم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد مهدی فداکار درمراسمی که گرامی داشت روز خبرنگار در باغ تاریخی فتح آباد کرمان برگزار شد، گفت: دربحث کرونا دوستان رسانه‌ای هم دراطلاع رسانی هم […]

استاندار کرمان گفت: خبرنگاران روایت اول خبر را با صحت انجام دهند تا درگیرجنگ روایت ها نشویم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد مهدی فداکار درمراسمی که گرامی داشت روز خبرنگار در باغ تاریخی فتح آباد کرمان برگزار شد، گفت: دربحث کرونا دوستان رسانه‌ای هم دراطلاع رسانی هم در آموزش کمک زیادی کردند واگر نبودند بچه‌هایی که در حوزه رسانه هستند اوضاع بدتر می شد.

او افزود: تصویب شجاعانه حذف ارز ترجیحی اتفاقی بود که دولت سرمایه اجتماعی اش را گرو گذاشت  واکنون در اقلامی مثل روغن ۳۰ درصد کاهش مصرف داریم مشخص می شود بخشی از این کالا قاچاق می شد .

فداکاربیان کرد: نقش اول اجرای این طرح را تاکنون مردم ونقش دوم رسانه ها داشتند .
استاندار کرمان تصریح کرد: در قضیه سیل هیچکس از بزرگترها چنین بارانی را ندیده بودیم کمتر ازیک ساعت در سرچشمه، اما ده‌ها ساعت سیل را باعت شد.

فداکار با قدردانی از رسانه ها گفت: رسانه‌ها در هشدار دادن و اطلاع رسانی کمک بزرگی کردند در کانال‌ها و گروه‌های مختلف استان اطلاع رسانی شد و تلفات نسبت به حجم حادثه کم بود این تلفات موجود هم به سبب کم دقتی بود.

استاندار کرمان بیان کرد: درجریان سفر رئیس جمهور به کرمان دوستان خبرنگار چه در مقدمات و چه در حین سفر دولت کمک زیادی کردند.

خطاب به خبرنگاران اظهار کردک زمانی جنگ نرم برقرار است باید  اولین روایت کننده باشید تا درگیر جنگ روایت‌ها نشوید.