وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از موافقت ایالات متحده آمریکا با فروش سامانه دفاع موشکی Arrow-۳ به آلمان خبر داد. این بزرگترین قرارداد تسلیحاتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. موافقت آمریکا با بزرگترین قرارداد تسلیحاتی تل‌آویو با آلمانبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید ، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، ۱۷ آگوست)، اعلام کرد که ایالات متحده […]

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از موافقت ایالات متحده آمریکا با فروش سامانه دفاع موشکی Arrow-۳ به آلمان خبر داد. این بزرگترین قرارداد تسلیحاتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

موافقت آمریکا با بزرگترین قرارداد تسلیحاتی تل‌آویو با آلمان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید ، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه، ۱۷ آگوست)، اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا با فروش سامانه دفاع موشکی Arrow-۳ به آلمان در قراردادی به ارزش ۳.۵ میلیارد دلار موافقت کرده است.

ژوئن گذشته، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند؛ بوندستاگ (پارلمان آلمان) با قرارداد خرید این سامانه دفاع موشکی از رژیم صهیونیستی موافقت کرده است و قرار است، مبلغ ۶۰۰ میلیون یورو به عنوان پیش‌پرداخت به ارتش رژیم صهیونیستی داده شود و به این ترتیب، قرارداد ساخت و تولید سامانه دفاع موشکی آرو ۳ اجرایی شود. قراردادی که ارزش آن، ۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

بر اساس این گزارش، این بزرگترین قرارداد تسلیحاتی در تاریخ اعلام موجودیت جعلی رژیم صهیونیستی است، پیشتر اعلام شده بود که امضای نهایی آن تا پایان سال جاری میلادی طول خواهد کشید. ضمن این‌که، اجرای این قرارداد تسلیحاتی نیازمند موافقت آمریکا نیز بود. نیاز به موافقت آمریکا با این موضوع از این واقعیت است که این سامانه تسلیحاتی اسرائیل با تکیه بر کمک‌های مالی ایالات متحده، ارتقا می‌یابد.

«اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان در همان زمان اعلام کرد که واشنگتن نیز بزودی موافقت خود را با این قرارداد، اعلام می‌کند.

سامانه آرو ۳ برای مقابله با موشک‌های بالستیک در جو طراحی شده و یکی از لایه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.