اعلام محدودیت‌های ترافیکی در نوروز از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین محدودیت‌های ترافیکی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان اعمال می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ رئیس پلیس راه استان گفت: تردد انواع تریلر و کامیون در محور طبس – اصفهان از ساعت ۷ تا ۲۲ در تاریخ‌های ۲۷، ۲۸، و ۲۹ اسفند […]

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در نوروز

از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین محدودیت‌های ترافیکی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ رئیس پلیس راه استان گفت: تردد انواع تریلر و کامیون در محور طبس – اصفهان از ساعت ۷ تا ۲۲ در تاریخ‌های ۲۷، ۲۸، و ۲۹ اسفند و از ساعت ۷ تا ۲۲ یکم تا ۱۴ فروردین ممنوع است.
سرهنگ اصغر زارع افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلر، کامیون و کامیونت) به استثنای حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز، از ساعت ۷ تا ۲۴ چهارم و ۱۳ فروردین در کلیه محور‌های برون شهری ممنوع است.
وی اشاره کرد: تردد و ورود خودرو‌های ترانزیتی حامل مواد سوختی از ساعت ۷ بیست و سوم اسفند تا ساعت ۷ صبح ۵ فروردین و از ساعت ۷ صبح ۶ فروردین تا ۷ صبح ۹ فروردین؛ همچنین از ۷ صبح ۱۱ فروردین تا ۷ صبح ۱۴ فروردین ممنوع است و در روز‌هایی که ممنوعیت ندارند، فقط مجاز به تردد در ساعات روز بوده و شب‌ها باید در مکان‌های امن بین راهی توقف کنند.
سرهنگ زارع به ممنوعیت عبور و مرور انواع موتورسیکلت در روز‌های طرح نوروز (۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین) در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها اشاره کرد و گفت: اعمال قانون شدید کنترل سرعت‌ها و الزامی بودن استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان و صندلی کودک برای کودکان زیر ۱۲ سال از دیگر تصمیمات، برای این ایام است.
رئیس پلیس راه استان به مسافران توصیه کرد در سفر‌ها مراقب خواب آلودگی و ۳۰ کیلومتری شهر‌ها که بیشترین تصادفات را در بر دارد، باشند.