نقش رسانه های محلی در تقویت فرهنگ منطقه و توسعه بی بدیل است معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نقش رسانه های محلی در تقویت فرهنگ منطقه و توسعه بی بدیل است و  کلنگ زنی دفتر صداوسیمای شهرستان سقز کار مبارک و ارزنده ای است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

نقش رسانه های محلی در تقویت فرهنگ منطقه و توسعه بی بدیل است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نقش رسانه های محلی در تقویت فرهنگ منطقه و توسعه بی بدیل است و  کلنگ زنی دفتر صداوسیمای شهرستان سقز کار مبارک و ارزنده ای است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهدی رمضانی در آئین کلنگ زنی دفتر صداوسیمای شهرستان سقز با بیان اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور به سنندج، مردم با زمان شناسی و قدرشناسی در استقبال از دکتر رئیسی، سنگ تمام گذاشتند، ادامه داد: دولت این قدرشناسی را ارج نهاد و خواهد نهاد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت راه اندازی دفتر رسانه ملی در شهرستان سقز افزود: نقش رسانه های محلی در تقویت فرهنگ منطقه و توسعه بی بدیل است و این اقدام، کار مبارک و ارزنده ای است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به عزم راسخ دولت سیزدهم برای تحول و آبادانی در کردستان افزود: در سفر رئیس جمهور به کردستان ۱۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شد که نشانه توجه ویژه دولت به کردستان است.

رمضانی افزود:برای خدمت به مردم نجیب و شریف و قدرشناس استان کردستان مدیران باید با روحیه جهادی شبانه رور کار کنند.

وی عنوان نمود: مردم شریف شهرستان سقز دارای نخبگان قابل توجهی هستند که خدمات قابل توجهی در نقاط مختلف کشور ارائه داده اند.

وی با اشاره به حوادث سال گذشته ادامه داد: دشمن می خواست تا شعله نا امنی از کردستان به سایر استان ها شعله ور شود که مردم با درایت و هوشمندی جلو این فتنه را گرفتند.