تاسیسات گردشگری کردستان استانداردسازی می‌شوند معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان از درجه‌بندی و استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در کمیسیون درجه‌بندی واحدهای گردشگری استان، گفت:در بازدیدهای انجام شده از تاسیسات گردشگری کردستان، تعداد ۸ واحد منفرد بین‌راهی موفق به دریافت استاندارد‌های کیفیت خدمات […]

تاسیسات گردشگری کردستان استانداردسازی می‌شوند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان از درجه‌بندی و استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرمان وطن‌دوست در کمیسیون درجه‌بندی واحدهای گردشگری استان، گفت:در بازدیدهای انجام شده از تاسیسات گردشگری کردستان، تعداد ۸ واحد منفرد بین‌راهی موفق به دریافت استاندارد‌های کیفیت خدمات و همچنین پروانه بهره‌برداری دو واحد اقامتی نیز تمدید شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با بیان اینکه فرایند استانداردسازی کلیه واحدهای گردشگری استان در حال انجام است، اظهار کرد: تاسیسات گردشگری استان براساس مشخصات فنی، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت ارائه خدمات ارزیابی و درجه‌بندی می‌شوند.

وطن‌دوست افزود: رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه ارائه خدمات، زیرساخت‌ها و جذب گردشگر از مهم‌ترین برنامه‌های رونق گردشگری دراستان است.

او یادآور شد:امید است مدیران اماکن اقامتی و سایر تاسیسات گردشگری استان با ارتقاء سطح کیفی و کمی و بهینه‌سازی مراکز خود بتوانند خدمات بهتر و مطلوب‌تری را به گردشگران و مسافران ارائه نمایند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان