انکار در انتشار مدراک معتبری که ظاهراً اصلا وجود ندارد/ لطفا به شعور مردم توهین نکنید! بیش از ده روز گذشت و مدرک تخصص یا فوق تخصص معتبر دانشگاهی تحت عنوان لنفولوژیست خانم شیخی نماینده پُر حاشیه اصفهان منتشر نشده است! خانم شیخی دقیقاً کجایید؟ چرا پاسخ نمی‌دهید! به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

انکار در انتشار مدراک معتبری که ظاهراً اصلا وجود ندارد/ لطفا به شعور مردم توهین نکنید!

بیش از ده روز گذشت و مدرک تخصص یا فوق تخصص معتبر دانشگاهی تحت عنوان لنفولوژیست خانم شیخی نماینده پُر حاشیه اصفهان منتشر نشده است! خانم شیخی دقیقاً کجایید؟ چرا پاسخ نمی‌دهید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیرامون چند خبر منتشر شده در رسانه مطالبه گر شهید یاران با عنوان درخواست مردم و خانواده معظم شهدا به منظور انتشار مدارک تخصصی تحصیلی لنفولوژیست خانم دکتر زهرا شیخی، به احترام حمایت از فهم مردم شهید پرور و آگاه استان اصفهان چند سوالی را مطرح و همچنان منتظر جواب سرکار خانم زهرا شیخی هستیم در غیر این صورت قضاوت با افکار عمومی بوده و از دستگاه محترم قضایی درخواست می‌نماییم با خاطیان این دروغ بزرگ برخورد کنند.

((هر دم از باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری میرسد))

در ادامه به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ طبق سند موثقی که به دست ما رسیده است خانم شیخی غیر از نداشتن مدرک تحصیلی لنفولوژیست، حتی مدرک متخصص طب سنتی ایشان هم در دوران نمایندگی و ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ دفاع از دکتراطب اسلامی نموده است !!!

خانم دکتر شیخی لطفا پاسخ این سوالات را بدهید:

۱- بغیر از نداشتن تخصص لنفولوژی آیا در ایام انتخابات سال ۹۸ اجازه استفاده از این عنوان(متخخص طب سنتی) را داشته‌اید یا خیر اگر نه چرا به مردم اصفهان دروغ گفتید؟

۲- هر دانشجوی دکترا بایستی قبل از دفاع حداقل یک مقاله که حتماً نویسنده‌ی اول می‌باشد داشته باشد. (بعبارتی اکسپت مقاله داشته باشد) لطفاً پاسخ دهید: مقاله‌ایی که شما نویسنده‌ی اول آن باشید و قبل از ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۹ پذیرش شده باشد (که اجازه ی دفاع بشما بدهد) را چرا کسی ندیده و قابل مشاهده نیست؟؟!!

اگر احیاناً بدون اکسپت مقاله دفاع کردید با کدام مجوز این کار را انجام دادید؟ اگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نبودید هم چنین مجوزی داشتید؟!

آیا شورای محترم نگهبان پاسخ این سطح از آگاهی فعلی مردم در خصوص عناوین جعلی خانم شیخی قبل و حین انتخابات مجلس ۱۳۹۸ که شوخی نیست و نه با جیب مردم که با سلامت مردم در ارتباط مستقبم بوده است را خواهد داد؟!

البته مردم ولایتمدار و شهید پرور اصفهان مطلعند که تاکنون تقصیری گردن شورای محترم نگهبان نبوده و اطلاع دارند که مدرک پذیرفته شده جهت ثبت نام ایشان پزشکی عمومی(معادل ارشد و حداقل مدرک برای ثبت نام مجلس) بوده و مقصر اصلی در گام اول دولت وقت جهت عدم توجه به چنین عناوین منحصر به فرد در معرفی در صدا و سیما و فعالیت گسترده ی رسانه‌ای و بنرهای تبلیغی و غیره توسط ایشان و دوم خودِ ما مردم در عدم گزارش به نهادهای نظارتی با توجه به شائبه‌های ایجاد شده جهت بررسی بیشتر بوده است.