بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی هر روز سنگین‌تر می‌شود! باشگاه استقلال که به‌دلیل بدهی به سرمربی ایتالیایی اسبق خود از آسیا محروم شد، تا امروز یک میلیون و ۸۰۳ هزار یورو به آندره‌آ استراماچونی بدهکار است و در صورتی‌که تا سی‌ویکم فروردین‌ماه این مبلغ پرداخت نشود حدود ۲۵۰ هزار یورو جریمه به این مبلغ افزوده […]

بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی هر روز سنگین‌تر می‌شود!

باشگاه استقلال که به‌دلیل بدهی به سرمربی ایتالیایی اسبق خود از آسیا محروم شد، تا امروز یک میلیون و ۸۰۳ هزار یورو به آندره‌آ استراماچونی بدهکار است و در صورتی‌که تا سی‌ویکم فروردین‌ماه این مبلغ پرداخت نشود حدود ۲۵۰ هزار یورو جریمه به این مبلغ افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۲ در نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی اعلام کرد سی‌ام ماه‌مارس معادل جمعه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ برای باشگاه‌هایی که مدعی حضور در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در فصول آینده هستند آخرین فرصت برای بستن پرونده‌های مالی است و در غیر این‌صورت مجوز حرفه‌ای آن‌ها برای حضور در بازی‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۳ تأیید نخواهد شد.

از همین‌رو باشگاه استقلال تا آن تاریخ نتوانست بدهی هنگفتش را به سرمربی ایتالیایی اسبق خود بپردازد و از جدول فصل آینده لیگ‌قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. این هشدار از ماه‌ها قبل و حتی سال میلادی گذشته وجود داشت و باشگاه استقلال با علم به اینکه اگر تا سی‌ام ماه‌مارس این پول را ندهد مجوز حرفه‌ای‌اش تمدید نخواهد شد، بدهی استراماچونی را در دوره‌های مختلف مدیریتی پرداخت نکرد.

طلب این مربی ایتالیایی از باشگاه استقلال بیش از یک‌میلیون و سیصد هزار دلار است که شامل جریمه دیرکرد آن نیز می‌شود. از طرفی پرداخت این مقدار از طلب هنگفت استراماچونی، مقدار زیادی استقلال را در زمینه پرداخت مبلغ طلب این مربی جلو می‌اندازد. در غیر این‌صورت علاوه‌بر محرومیت از حضور در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با جریمه‌های دیگر نیز روبه‌رو خواهد شد.

اما نکته اینجاست این بدهی به همین‌جا خلاصه نمی‌شود و با احتساب تأخیر باشگاه استقلال در پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی، رقم این بدهی امروز به یک میلیون و ۸۰۳ هزار یورو رسیده است و در صورتی‌که تا سی‌ویکم فروردین‌ماه این مبلغ پرداخت نشود حدود ۲۵۰ هزار یورو جریمه به این مبلغ افزوده خواهد شد.