از سفری دراز برگشته اید قهرمانان وطن خوش آمدین دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی: آزادگان عزیز به عنوان یادگاران ارزشمند دوران جنگ تحمیلی با تأسی از قافله سالار اسیران کربلا حضرت زینب کبری (س) که با ایثار، مقاومت و شجاعت علوی خود پیام نهضت عاشورا را برای همگان آشکار ساخت، هر کدام یادآور حماسه‌های بی […]

از سفری دراز برگشته اید قهرمانان وطن خوش آمدین

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی: آزادگان عزیز به عنوان یادگاران ارزشمند دوران جنگ تحمیلی با تأسی از قافله سالار اسیران کربلا حضرت زینب کبری (س) که با ایثار، مقاومت و شجاعت علوی خود پیام نهضت عاشورا را برای همگان آشکار ساخت، هر کدام یادآور حماسه‌های بی بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛

متن پیام ایشان بدین شرح است:

۲۶ مرداد، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز ایران سربلند اسلامی و روز شادی ملت عزیز از بازگشت جلوه‌های صبر و استقامت به میهن اسلامی مبارک باد .

این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان مردی اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند که صبوری خانواده این عزیزان در این سالها مایه افتخار و مباهات بود.

 آزادگان عزیز به عنوان یادگاران ارزشمند دوران جنگ تحمیلی با تأسی از قافله سالار اسیران کربلا حضرت زینب کبری (س) که با ایثار، مقاومت و شجاعت علوی خود پیام نهضت عاشورا را برای همگان آشکار ساخت، هر کدام یادآور حماسه‌های بی بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبارند.

روز باشکوه بازگشت افتخارآفرین و پرمهر و با صلابت آزادگان عزیز را به میهن اسلامی گرامی می‌داریم و بر سیره آنان در ایثار و ایثارگری در بستر فرهنگ غنی ایثار و شهادت فخر می‌ورزیم.

بی‌شک بخش بزرگی از استواری تاریخ باعظمت و سترگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون این استقامت عزت‌مندانه آزادگان و ایثارگران است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به جایگاه رفیع تمامی ایثارگران کشور عزیزمان ایران اسلامی بویژه آزادگان صبور استان کردستان و تبریک به خانواده‌های گرانقدر آن عزیزان که فقدان همسران، پدران و برادران خود را با الهام از آیات امید بخش قرآن و زندگی سراسر درس ائمه اطهار (ع) تحمل کردند، از خدای متعال توفیق و طول عمر پربرکت را تحت رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز آرزومندم.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی:
رئیس کل گروه شرکتهای ایثار و رئیس تعاونی مسکن ایثارگران ورزمندگان (مالک اشتر) استان کردستان