ایمن‌سازی نقاط حادثه‌ساز استان باید اولویت متولیان باشد رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: نقاط حادثه‌ساز محورهای مواصلاتی استان، هر ساله زندگی و سلامتی افراد زیادی را به خطر می‌اندازد و اولویت متولیان باید ایمن‌سازی این نقاط باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله […]

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: نقاط حادثه‌ساز محورهای مواصلاتی استان، هر ساله زندگی و سلامتی افراد زیادی را به خطر می‌اندازد و اولویت متولیان باید ایمن‌سازی این نقاط باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان که با موضوع رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه انسانی، بزرگ‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای است و تمام ظرفیت‌ها و امکانات در درجه اول باید در مسیر حفظ جان مردم صرف شود.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان افزود: نقاط حادثه‌ساز محورهای مواصلاتی استان، هر ساله زندگی و سلامتی افراد زیادی را به خطر می‌اندازد و اولویت متولیان باید ایمن‌سازی این نقاط باشد.

وی تأکید کرد: مسئولان در هر سطح و جایگاهی که هستند نباید به بهانه کمبود امکانات، از انجام وظایف ذاتی خود کوتاهی کنند؛ چرا که آنها با علم به این مسائل، قبول مسئولیت کرده‌اند و باید وقت و توان و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند را صرف خدمت مداوم به مردم کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: چنانچه هر مسئولی در حوزه کاری خود دغدغه‌مندانه برای برطرف‌کردن مشکلی از مشکلات مردم، عزم جدی داشته باشد، نیمی از راه را طی کرده و ادامه راه نیز باتدبیر و همکاری سایر ارگان‌ها هموار خواهد شد؛ لذا چنانچه قصور و کوتاهی در انجام وظایف محوله در این خصوص صورت پذیرد، تشکیل پرونده از باب ترک فعل را به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است در این جلسه مصوبات جلسه پیشین ستاد قرائت و پیشرفت در انجام آن مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مصوباتی نیز در راستای الزام نهادهای ذی‌ربط به همکاری در رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان به تصویب رسید.