معاون کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر، از دیدار و عیادت با خانواده شهید اکبر محمدی توسط مسئولین و خادمیاران رضوی خمینی شهر خبر داد. اکبر ریاحی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران اظهار کرد: خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و دلجویی از آنان از رسالت خادمیاران رضوی در عرصه ایثار و […]

معاون کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر، از دیدار و عیادت با خانواده شهید اکبر محمدی توسط مسئولین و خادمیاران رضوی خمینی شهر خبر داد.

اکبر ریاحی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران اظهار کرد: خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و دلجویی از آنان از رسالت خادمیاران رضوی در عرصه ایثار و شهادت است.

معاون کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر افزود: با عنایت حضرت رضا(ع) به مناسبت‌های مختلف در طول سال خادمیاران رضوی جهت دلجویی و دیدار با خانواده‌های شهدا خدمت خانواده های معظم شهدا رسیده‌اند.

ریاحی نسب با تشکر از همراهی معاونت فرمانداری، ریاست بنیاد شهید، کانون بسیج ورزشکاران، مسئول مجمع رزمندگان و کانون ایثار شهادت خدمت رضوی تصریح کرد: در فروردین ماه یک هزار و چهار صدویک مسئولین به همراه خادمیاران رضوی به دیدار خانواده شهید اکبر محمدی، در شهرستان خمینی شهر رفتند.

ریاحی نسب بیان کرد: در این دیدار پس از عیادت از پدر شهید والامقام که در بستر بیماری قرار دارد، در گفتگو با خانواده شهید والامقام پس بیان پاره ای از مشکلات، معاونت محترم فرمانداری دستور پیگیری و رفع مشکلات خانواده این شهید را صادر کرد.

در پایان این دیدار با اهدای تبرکات رضوی از خانواده معظم این شهید والامقام تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است شهید اکبر محمدی در تاریخ پنجم اسفندماه ۱۳۶۵ در منطقه جنوب و در عملیات کربلایی ۵ به درجه رفیع شهادت رسیده است.