محمدمهدی اسماعیلی گفت: در ۲۰ سفر استانی رئیس جمهور اعتبار ویژه ای برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی در نظر گرفته شده که پروژه های نیمه تمامی مانند تالار بزرگ فرهنگی، هنری شهرستان ارومیه را به تازگی تکمیل و افتتاح کردیم. دولت مردمی به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه تمام کشور است به گزارش پایگاه خبری […]

محمدمهدی اسماعیلی گفت: در ۲۰ سفر استانی رئیس جمهور اعتبار ویژه ای برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی در نظر گرفته شده که پروژه های نیمه تمامی مانند تالار بزرگ فرهنگی، هنری شهرستان ارومیه را به تازگی تکمیل و افتتاح کردیم.

دولت مردمی به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه تمام کشور است

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که روز گذشته جمعه ششم خرداد ماه به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرستان های بهارستان و رباط کریم استان تهران حاضر شده بود، شامگاه گذشته جمعه ششم خرداد ماه در آخرین برنامه سفر کاری خود با نخبگان و اهالی رسانه شهرستان رباط کریم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ دولت مردمی در ابتدای این نشست هم اندیشی گفت: بیش از ۱۲ ساعت بی وقفه به همراه مسئولان محلی، مشغول بازدید از مراکز مختلف و پروژه های شهرستان های بهارستان و رباط کریم بودم و به عنوان نماینده رئیس جمهور تمام نکات و مباحث مطرح شده را با دقت رصد کردم و در نهایت برخی از موارد را برای حل مشکل در هیات دولت پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه فرهنگ شهرستان رباط کریم گفت: باید مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان رباط کریم را در بازه زمانی یکساله به حداقل برسانیم که در این هدفگذاری، آماده سازی زیرساخت ها و تجهیز و توسعه فضاهای فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

وزیر فرهنگ در ادامه به وضعیت فضاهای فرهنگی شهر پرند اشاره کرد و افزود: در بازدید از مجموعه فرهنگسرای پرند در جریان مشکلات مختلف این فرهنگسرا قرار گرفتم و مقرر شد، امکانات فرهنگی این مجموعه تجهیز و توسعه پیدا کند، همچنین آماده سازی مکان مناسب برای اداره ارشاد رباط کریم در دستور کار اداره کل ارشاد استان تهران قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: در دولت مردمی تلاش خواهیم کرد هیچ کاری روی زمین نماند و هر اقدامی که به لحاظ بودجه و امکانات قابل اجرا باشد به صورت شفاف اطلاع‌رسانی شود، همچنین مصوبات دولت برای شهرستان رباط کریم به طور جهادی پیگیری خواهد شد تا با زمان‌بندی مناسب به سرانجام برسد.

اسماعیلی افزود: دولت مردمی به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه تمام کشور است و در این راستا به سرانجام رسیدن پروژه ها برای دولت اولویت دارد و اعضای هیأت دولت مردمی شبانه روز تلاش می کنند تا به شایستگی هر چه تمام‌تر خدمتگزار مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ۲۰ سفر استانی رئیس جمهور اعتبار ویژه ای برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی در نظر گرفته شده است که پروژه نیمه تمامی مانند تالار بزرگ فرهنگی شهرستان ارومیه را به‌ تازگی تکمیل و افتتاح کردیم و اتمام سایر پروژه های نیمه تمام فرهنگی سال‌های گذشته نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه شهرستان رباط کریم و شهرهای تابعه از موقعیت ویژه ای برخوردارند، خاطرنشان کرد: شهر پرند از افتخارات جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که امروز جمعیت آن به حدود ۴۰۰ هزار نفر می‌رسد، اما متأسفانه زیرساخت های این شهر همپای جمعیت مهیا نشده که همین مسأله مشکلات قابل توجهی را برای مردم پرند رقم زده است و دولت مردمی در پی حل این مشکلات خواهد بود. همچنین اتصال این شهر به شاهراه ارتباطی الغدیر می تواند دسترسی‌های مردم پرند به شهرهای دیگر را افزایش دهد.


وی در پایان خاطرنشان گفت: امامان جمعه، روحانیون مساجد، اهالی فرهنگ و هنر و خبرنگاران حلقه های میانی شبکه های مردمی هستند که با اقداماتشان می توانند به اشاعه فضای کنش‌گری و پویایی جامعه کمک بسیاری کنند.

گفتنی است، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر با همراهی حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس، احمدی فرماندار رباط کریم، حجت الاسلام کاظمی امام جمعه شهر پرند، وطن خواهی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، علیخان بخشدار مرکزی شهرستان رباط کریم، اعضای شورای اسلامی شهر پرند و جمعی از مدیران و مسئولان شهری از شهر جدید پرند بازدید کرد.