وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ لایحه آبخیزداری در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به اتمام رسیده این لایحه در حال حاضر در کمیسیون زیربنایی دولت است و به زودی به صحن دولت خواهد آمد و در نهایت به مجلس ارسال می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،سید جواد […]

وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ لایحه آبخیزداری در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به اتمام رسیده این لایحه در حال حاضر در کمیسیون زیربنایی دولت است و به زودی به صحن دولت خواهد آمد و در نهایت به مجلس ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه همایش روز جهانی غذا، گفت: غذای سالم برای ما بسیار حائز اهمیت است و هرچه برای تولید محصول سالم هزینه شود از هزینه‌های درمان کاسته می‌شود.

وی افزود: تلاش وزارت جهاد کشاورزی این است که با صیانت از بسترهای تولید و شناسنامه‌دار کردن بسترهای تولید به سمت محصول کشاورزی، باغی و دامی سالم برای مردم برویم تا با خیال راحت از محصولات استفاده کنند.
وی با اشاره به تولید مرغ آرین عنوان کرد: تولید مرغ آرین در دو بخش تحقیقاتی و حمایتی فعالیت انجام می‌شود که در بخش اول سازمان تحقیقات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدامات لازم جهت اصلاحات ژنتیکی را انجام می‌دهند و در بخش حمایتی هم در بازار قیمت مرغ آرین ۱۲ درصد بیشتر است و صادرات به مرغ آرین داده می‌شود.

وی همچنین افزود: لایحه آبخیزداری در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به اتمام رسیده است.