رسانه‌های عراقی از موفقیت نیروهای حشد الشعبی در خنثی کردن نقشه تروریست‌ها برای حمله به زائران اربعین در چهار استان عراق خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری ایرنا،حشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ساعت یک بامداد امروز (پنج‌شنبه) هشتم سپتامبر زیر نظر رئیس ستاد حشد […]

رسانه‌های عراقی از موفقیت نیروهای حشد الشعبی در خنثی کردن نقشه تروریست‌ها برای حمله به زائران اربعین در چهار استان عراق خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از خبرگزاری ایرنا،حشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ساعت یک بامداد امروز (پنج‌شنبه) هشتم سپتامبر زیر نظر رئیس ستاد حشد الشعبی و با تلاش اطلاعاتی و پیگیری دقیق و پس از اخذ تاییدات قضایی، قهرمانان حشد الشعبی با ندای «لبیک یا حسین» اجرای عملیات پیشگیرانه گسترده‌ای را تحت عنوان عملیات «بازدارندگی دوم» آغاز کردند.

در این بیانیه آمده است: در جریان این عملیات، توطئه خصمانه علیه امنیت کشورمان و زیارت اربعین که تروریست‌های حزب بعث درصدد انجام آن در چهار استان «کربلا»، «بابل»، «المثنی»، و «الدیوانیه» بودند، خنثی شد.

حشد الشعبی در ادامه اعلام کرد که نیروهای قهرمان حشد الشعبی این شبکه را متلاشی کردند و با افراد بازداشت شده نیز طبق قانون برخورد خواهد شد.

نیروهای حشد الشعبی که تجربه زیادی در زمینه نبرد با تروریسم کسب کرده‌اند، به نیروهای امنیتی عراق در اجرای طرح تأمین امنیت زائران اربعین حسینی کمک می‌کنند و چند عملیات پیشگیرانه در استان‌های مختلف عراق انجام داده‌اند.