اطلاعات درباره شهادت متوسلیان و ‌امام موسی کافی نیست / سراسر دنیا از دروغ‌های صهیونیست‌ها آگاه شده‌اند جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هنوز اطلاعات موجود در راستای صحت شهادت احمد متوسلیان و امام موسی صدر کافی نیست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در جلسه پرسش‌وپاسخ با دانشجویان […]

اطلاعات درباره شهادت متوسلیان و ‌امام موسی کافی نیست / سراسر دنیا از دروغ‌های صهیونیست‌ها آگاه شده‌اند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هنوز اطلاعات موجود در راستای صحت شهادت احمد متوسلیان و امام موسی صدر کافی نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در جلسه پرسش‌وپاسخ با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه تاکنون صد‌ها عملیات در کراخه باختری انجام شده است، اظهار داشت: امروز کرانه باختری کاملا مسلح است و صهیونیست‌ها در این منطقه به خاک سیاه نشسته‌اند و به صورت مسلم پیروزی در این منطقه از آن نیرو‌های فلسطینی و جبهه مقاومت است. هیچ کشتی جرات نمی‌کند علنا با پرچم اسرائیل در تنگه باب‌المندب و دریای سرخ تردد کند.

وی با اشاره به اینکه ۹۲ درصد دنیا علیه اسرائیل تظاهرات کردند، افزود: شکست راهبردری صهیونیست‌ها در این جنگ بسیار زیاد است و امروز سراسر دنیا از دروغ‌های صهیونیست‌ها آگاه شده‌اند. اطلاعات نشان می‌دهد که تا کنون بیش از یک‌ونیم میلیون‌نفر از اسرائیل رفته‌اند چرا که همه‌ی صهیونیست‌ها چند تابعیتی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران تکالیف زیادی برای مبارزه با صهیونیست دارد و در جنگ نیز حدود ۲۰۰ هزار شهید داده‌ایم، تصریح کرد: برای اینکه خداوند به ما عنایت کند ما باید آمادگی داشته باشیم که جان خود را در راه آرمان‌های الهی فدا کنیم و پاسداران نیز به این مسئله باور دارند.

سردار فدوی با اشاره به مسئله فلسطین خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت بسیار کارآمد، رشید و مستقل است و اقدامات این جبهه سبب شد که صهیونیست‌ها پس از ورود به جنگ زمینی به خاک سیاه بنشینند. اما در یک سانسور رسانه‌ای کشتار صهیونیست‌ها را کم نشان داده است. در جبهه رزم پیروزی صددرصد پیروزی از آن فلسطین است و در جبهه صهیونیست فقط کودک‌کشی و جنایت بود و این که مایه ننگ است و توان نظامی محسوب نمی‌شود که این مسئله سبب شد جهان در مقابل صهیونیست تظاهرات کنند.

سردار فدوی بیان کرد: پشتیبانی از مظلوم و مقابله با ظالم در آیات قرآن ذکر شده که در قانون اساسی نیز وجود دارد. حضرت امام و مقام معظم رهبری نیز علنی اظهار کردند که هر جا کسانی بخواهند با ظلم و ظالم مبارزه کنند، از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم و خطاب این دستور به سپاه نیز هست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آخرین وزیر دفاع آمریکا اظهار کرده که به دنبال توانی برای مقابله با ایران هستیم. تاکید کرد: در این ۴۵ سال راستی‌آزمایی شده و سپاه به وظیفه‌ی خود برای مقابله با آمریکا عمل کرده است.

سردار فدوی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور گفت: برای حل مشکلاتی نظیر اقتصاد و معیشت باید از رهنمود‌های خداوند که در قرآن ذکر شده است، بهره ببریم. ما باید اطمینان داشته باشیم که خداوند به وعده‌هایی که به ما داده است، عمل می‌کند. ما از تمامی مطالباتی که در کشور وجود دارد، مطلع هستیم، اما برخی مطالبات را باید از طریق دولت پیگیری کرد، چون پیگیری نیازمند یک فرآیند مستمر است.

سردار فدوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وجود مشکلات مربوط به حوزه آب‌وفاضلاب در اهواز گفت: بازدیدی از پیشرفت پروژه‌های آب‌وفاضلاب در اهواز انجام شده است، اما دولت از منابع محدودی برای برطرف کردن نیاز‌ها برخوردار است. قرارگاه خاتم نیز توانایی‌های لازم برای انجام کار در حداقل زمان ممکن را دارد، اما بخش زیادی از فرآیند انجام کار، اختصاص تجهیزات و منابع است و در حال حاضر نیازمند ۹۰۰ هزار میلیاردتومان اعتبار برای اتمام کار‌های واگذار شده به قرارگاه هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: مشارکت حداکثری هیچ ارتباطی به کاندیدا‌های خاص ندارد، چون اصل، حضور مردم در صحنه است و این یکی از وظایف سپاه و بسیج است. ما هر تلاشی را که بتوانیم انجام می‌دهیم که مردم به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنند.

سردار فدوی در مورد احمد متوسلیان و امام موسی صدر بیان کرد: قسمت اعظمی از شهدای ما که گمنام بودند، شناسایی شدند، ولی هنوز اطلاعات موجود در راستای صحت شهادت این بزرگواران کافی نیست.