فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: با تلاش مأموران انتظامی، ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهر صدرا کشف شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،سرهنگ فرج شجاعی افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال […]

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: با تلاش مأموران انتظامی، ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهر صدرا کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،سرهنگ فرج شجاعی افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شهر صدرا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری “۲۸ صدرا” قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های قاچاق کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.