مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون سه هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از مرکز فارس،محمود رضا طالبان افزود: استان فارس مقام اول تامین زمین برای اجرای این طرح را در […]

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون سه هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از مرکز فارس،محمود رضا طالبان افزود: استان فارس مقام اول تامین زمین برای اجرای این طرح را در کشور دارد.
محمود رضا طالبان گفت: به جز چهار شهری که به دلیل تعداد زیاد متقاضی و کمبود زمین مجبور به آپارتمان سازی شدیم در اکثر شهر‌های استان طرح نهضت ملی مسکن به شکل ویلایی یک طبقه و دو طبقه در حال اجرا است.
او ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن بدلیل توجه به نوع زندگی در مناطقی که نیاز به ساخت و ساز ویلایی است نسبت به سایر طرح‌های مسکن دولتی متمایز است.
وی اظهار داشت: در شهر شیراز و صدرا تاکنون بیش از ۳۳ هزار متقاضی به پروژه‌ها متصل شده‌اند و پیامک واریز وجه برای آنان ارسال شده و یا در حال ارسال است.
او گفت: متقاضیانی که پیامک واریز وجه دریافت کرده‌اند توجه داشته باشند که در زمان مقرر مبلغ تعیین شده را واریز کنند، زیرا درغیر این صورت، درخواست آن‌ها رد می‌شود و نفرات دیگر جایگزین آن‌ها خواهند شد.