اهدای ۵۵۴ فقره جهیزیه به زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد کردستان آیین اهدای ۵۵۴ فقره جهیزیه به زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان روز سه‌شنبه در سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اظهار کرد: این نهاد حمایتی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب […]

اهدای ۵۵۴ فقره جهیزیه به زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد کردستان

آیین اهدای ۵۵۴ فقره جهیزیه به زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان روز سه‌شنبه در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اظهار کرد: این نهاد حمایتی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر توانمندسازی نیازمندان، سه مقوله رفع نیازهای معیشتی، پیشگیری (قطع زنجیره فقر) و توانمندسازی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در مقوله اول، کمیته امداد امام(ره)، نیازهای معیشتی، اجتماعی و اقتصادی نیازمندان و مددجویان زیرپوشش را احصا و اولویت بندی کرده و بر اساس منابع در اختیار، آن را رفع می‌کند.

وی ادامه داد: در مقوله پیشگیری نیز این نهاد تلاس می کند با حمایت از فرزندان مددجویان از ابتدای تولد تا زمان اتمام تحصیل و اشتغال، این زنجیره فقر را قطع کند.

وی اضافه کرد: در مقوله توانمندسازی، مسکن و اشتغال نیز این نهاد ۳۵ برنامه و ۹۴ فعالیت را انجام می‌دهد که یکی از برنامه‌های ۳۵ گانه، کمک به ترویج سنت حسنه ازدواج است و کمیته امداد استان در این زمینه بسیار خوب ورود کرده است.