پیام مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین ثقفی مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
پیامی صادر کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹…….
روزی به یاد ماندنی و واقعه­‌ای فراموش نشدنی برای ملت بزرگ ایران است. در این روز، آزادگان دلیر و مقاوم، نستوه و استوار، با همان صلابتی که پای در جهاد گذاشته بودند به آغوش میهن اسلامی بازگشتند. آنان کـه در سال های‌ درد و فراق، دور از کشور و خانواده بـه سر می­بردند، کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین را بـه همراه داشتند کـه بسیاری از آن­ها، درس بزرگی از استقامت و آزادگی اسـت.
درود وسلام خدابرشما ، چرا که رهبرفرزانه و عزیزما در وصف‌تان فرمودند :
شما آزادگان و خانواده‌های گرامی‌شما به اسلام وجمهوری اسلامی آبرو وعزت دادید .

فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز و غیور به میهن اسلامی، یادآور رسالت و مسئولیت های خطیر ملت ایران در قبال حماسه بزرگ مقاومت، ایثار و ایستادگی می باشد. این روز روایت فرزندان آزاده ملت ایران است که می تواند سرلوحه همگان به‌ویژه جوانان عزیز قرار گیرد. آنان که در جنگ تحمیلی تمام عیار جهانی ، متحمل شکنجه و آزار و اذیتهای فراوان شده اند، لیکن در برابر دشمنان لحظه و ذره­ ای از خود سستی و ضعف نشان نداده و حتی یک گام نیز از مسیر خویش بازنگشتند. آزادگان نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و همچنان سفیران استقامت و ایستادگی در برابر جبهه دشمن می باشند وهمچنان نیز این روحیه ایثار وشهادت‌طلبی را درخود زنده نگهداشته‌اند که این خود درخورتحسین فراوان است .

اینجانب این روز فرخنده را به تمامی آزادگان سرافراز میهن اسلامی، به ویژه خانواده بزرگ مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی وشبکه اقتصادی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

   لطف الله ثقفی

مشاور وزیرامور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران