معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: حضور مردم در امور مختلف کشور مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی است، در این شرایط بایستی حضور باشکوه مردم را به جهانیان نشان دهیم تا دشمن مأیوس شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: حضور مردم در امور مختلف کشور مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی است، در این شرایط بایستی حضور باشکوه مردم را به جهانیان نشان دهیم تا دشمن مأیوس شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری دوشنبه هجدهم دی‌ماه در گردهمایی شهرداران استان، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال جاری، بزرگ‌ترین واقعه سیاسی، امنیتی و اجتماعیِ پیش‌روی ملت است که در یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ادامه داد: این انتخابات نیز مانند سایر دوره‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما شرایط فعلی وضعیت را نسبت به دوره‌های گذشته انتخابات متمایز می‌کند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی‌های اخیر خود به اهمیت موضوع انتخابات پیش‌رو پرداخته‌اند.

جان‌نثاری ادامه داد: مخاطب سخنان مقام معظم رهبری همه آحاد ملت و به‌صورت خاص کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و افرادی هستند که قدرت نفوذ دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: طبق بیانات حضرت امام خمینی (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است؛ حال شهرداران به‌عنوان کارگزاران نظام اسلامی بایستی توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند و تمام‌قد برای برگزاری و مشارکت همگانی در انتخابات تلاش کنند.

وی با اشاره به تأثیر برگزاری انتخابات باشکوه در اسفندماه، اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو نخستین انتخابات پس از اغتشاشات و توطئه براندازی سال گذشته است از طرفی درگیر جنگ تن‌به‌تن با دشمن هستیم، در این شرایط نشان‌دادن حضور باشکوه مردم در انتخابات به‌عنوان مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی، ضروری است.

جان‌نثاری تأکید کرد: حضور مردم در امور مختلف کشور مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی است، در این شرایط بایستی حضور باشکوه مردم را به جهانیان نشان دهیم تا دشمن مأیوس شود.

وی متذکر شد: پشتیبانی و حمایت از اجرای انتخابات با همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران رقم خواهد خورد؛ لذا ضروری است شهرداران مساعدت لازم را در برگزاری انتخابات داشته باشند.