معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: هر چند که انسانها خالق خط تولید، لوازم و ابزار هستند امابه نظر بسیاری از کارفرمایان دستگاه، ماشین آلات و ابزار نسبت به نیروی انسانی در اولویت است به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: هر چند که انسانها خالق خط تولید، لوازم و ابزار هستند امابه نظر بسیاری از کارفرمایان دستگاه، ماشین آلات و ابزار نسبت به نیروی انسانی در اولویت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در نشست با کارشناسان مالی و اداری فرمانداری های استان با تاکید بر برگزاری جلسات برمبنای بارش فکری و بیان دیدگاه و راهکار های مختلف توسط اعضاء، عنوان کرد: مهمترین دارایی هر سازمان، نهاد و دستگاهی نیروی انسانی است. جای تأسف دارد که برای بسیاری از کارفرمایان دستگاه، ماشین آلات و ابزار نسبت به نیروی انسانی در اولویت است و این در صورتی که انسان ها خالق خط تولید، لوازم و ابزار هستند.
وی ادامه داد: این طرز تفکر اشتباه باعث شده تا بسیاری از کارفرمایان آنگونه که انتظار دارند به تولید، ارتقا و بهره‌وری سازمان و نهاد خود دست نیابند. البته همین نگاه، جایگاه ویژه منابع انسانی را در سیستم مشخص می کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان کرد: از مشکلات و چالش های فرمانداری ها در حوزه مالی و اداری با خبر هستیم اما هنر ما این است که با خلاقیت و نوآوری محدودیت ها را به فرصت تبدیل کنیم.
خضری همفکری و همکاری اعضا را در فرایند جلسات ضروری دانست و گفت: در حوزه کاهش مشکلات و توسعه بهره‌وری در فرمانداری ها، برای کارمندانی که بتوانند قوانین و مقررات را بررسی کنند و برای چالش ها راهکار قانونی بیابند پاداش در نظر خواهیم گرفت.
وی افزود: با هم افزایی و ایده پردازی صحیح می توانیم از ظرفیت استانداری و فرمانداری های شهرستان ها به خوبی بهره ببریم. بایستی خروجی این جلسات به تشکیل کارگروه های تخصصی و کاربردی و پیگیری مستمر تا حصول نتیجه منجر شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: برای کاهش چالش ها و یافتن راهکارهای منطقی بایستی با همفکری ظرفیت های استانداری و فرمانداری ها را بشناسیم و با کمک یکدیگر در راستای پیشبرد اهداف قدم برداریم.
خضری یادآور شد: نیروهای اداری و مالی می توانند با گفتمان سازی صحیح ایده های خلاقانه ای را ارائه دهند تا شاهد رشد و توسعه سیستم و کاهش چالش کارمندان باشیم. نگاه متفاوت به مشکلات ما را به نتایج قابل توجهی خواهد رساند.