حجت‌الاسلام امینی به نمایندگی از خانواده های شهدا در نشست جمعی از نخبگان با رییس جمهور با بیان اینکه میدان فضای مجازی را کاملا در اختیار دشمن قرار داده اید اظهار داشت: اگر فکری برای فضای مجازی کشور نکنید این فضا از دست می رود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وی با اشاره […]

حجت‌الاسلام امینی به نمایندگی از خانواده های شهدا در نشست جمعی از نخبگان با رییس جمهور با بیان اینکه میدان فضای مجازی را کاملا در اختیار دشمن قرار داده اید اظهار داشت: اگر فکری برای فضای مجازی کشور نکنید این فضا از دست می رود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، وی با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی اظهار داشت: سه قلم کالا گران شد اما در ادامه آن پانصد قلم دیگر هم گران شد.

وی افزود: با وجود اینکه ما خود هر لحظه در جامعه در تلاش برای تبیین این جراحی اقتصادی که شما آغاز کردید هستیم اما ای کاش میگذاشتید التهابات اول سال بخوابد بعد این جراحی اقتصادی را شروع می‌کردید.

این فرزند شهید با اشاره اینکه در حال حاضر حدود بیست میلیون نفر از ایرانیان از پیام رسان های خارجی استفاده میکنند اذعان کرد: به محض ورود هریک از آنها به صهیونیست ها گزارش ورود می دهد و تمام زیر ساخت ها را در اختیار جریان صهیونیستی قرار داده اید.
وی با اشاره به موضوع متروپل اذعان کرد شما برای بررسی مسئله متروپل به آبادان رفته و وضعیت جانباختگان را بررسی کردید ولی تکلیف جانباختگان فضای مجازی به چه صورت است؟
حجت‌الاسلام امینی در پایان اظهار داشت: میدان فضای مجازی را کاملا در اختیار دشمن قرار داده اید و اگر فکری برای فضای مجازی کشور نکنید این فضا از دست می رود.
خبرنگار: الهام خانی