دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پروژه ساخت کلان بیمارستان غدیر در قالب طرح توسعه بیمارستان شهدای تجریش به همت یکی از خیرین سلامت در سال ۱۳۹۰ […]

دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پروژه ساخت کلان بیمارستان غدیر در قالب طرح توسعه بیمارستان شهدای تجریش به همت یکی از خیرین سلامت در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع کلید خورد و در سال ۱۳۹۴ با پیشرفت فیزیکی حدود ۵ درصد جهت تکمیل و احداث به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار شد.

با شروع دولت مردمی سیزدهم و تاکیدات آیت‌الله رئیسی مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عملیات اجرایی پروژه با فوریت پیگیری و با حمایت‌های مسئولین و اهتمام شبانه‌روزی، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسید.

کلان بیمارستان مدرن و مجهز، غدیر با زیربنای ۶۲۰۰۰ متر مربع در ۵ بلوک و ۱۳ طبقه با ظرفیت ۸۲۱ تخت در تراز و استاندارد‌های جهانی از جمله اتاق عمل‌های جراحی هوشمند با ۲۴ تخت، بخش‌های ویژه CCU، NICU، ICU، زایمان LDR، اورژانس پیشرفته مجهز به هلی‌پورت هوایی، آنژیوگرافی مغز، تصویر برداری، دیالیز فیزیوتراپی درمانگاه‌های فوق تخصصی، آزمایشگاه بخش‌های بستری زنان و مردان و کودکان، با به کارگیری کادر مجرب و بهره‌گیری از فناوری‌های روز جهان با رعایت استاندارد‌های درمانی به عنوان یکی از کلان بیمارستان‌های مطرح در غرب آسیا پروژه‌ای مهم در تسهیل هر چه بیشتر فرایند درمان برای بیماران از سراسر ایران اسلامی است.

این بیمارستان مجهز به پیشرفته‌ترین هلی پورت اورژانس با قابلیت ارتباط با سازمان هواپیمایی کشوری و اورژانس کشور است که از طریق آن مصدومان در کمترین زمان با بالگرد به این بیمارستان منتقل می‌شوند.

با افتتاح این کلان بیمارستان مدرن ۸۲۱ تخت مجهز به مدار ارائه خدمات درمانی کشور افزوده خواهد شد.