۲۸ فیلم در چهاردهمین جشنواره فجر اصفهان اکران می شود سیدین نیاز از اکران ۲۸ فیلم در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان خبر داد و اظهار کرد: ۱۶ فیلم در بخش «سودای سیمرغ» و ۱۲ فیلم در بخش «نگاه نو» اکران خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سید مهدی سیدین‌نیا بعدازظهر امروز در […]

سیدین نیاز از اکران ۲۸ فیلم در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان خبر داد و اظهار کرد: ۱۶ فیلم در بخش «سودای سیمرغ» و ۱۲ فیلم در بخش «نگاه نو» اکران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سید مهدی سیدین‌نیا بعدازظهر امروز در نشست خبری چهاردهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر یکی از جشنواره‌های خیلی خوب کشور است که ویژگی‌های خوبی دارد اظهار کرد: کمتر جشنواره‌ای داریم که به این میزان تداوم داشته باشد و هنرمندان چشم‌انتظار آن باشند.

وی تصریح کرد: جشنواره‌های داشتیم، اما تداوم نداشته و واقعاً جشنواره فیلم فجر یکی از معتبرترین جشنواره‌های کشور است که هم تداوم داشته و هم مایه افتخار اهالی فرهنگ و هنر است.

سیدین‌نیا اظهار کرد: در بخش «سودای سیمرغ» چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، ۲۲ فیلم انتخاب شده که ۱۶ فیلم به صورت قطعی در سینماهای اصفهان اکران می‌شود و درحال مذاکره برای اکران مابقی فیلم‌ها در اصفهان هستیم که البته به موافقت تهیه‌کننده اثر بستگی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۲ فیلم نیز در بخش «نگاه نو» برای اکران در اصفهان انتخاب شده است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم جمعا ۳۳ فیلم چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را در سینماهای اصفهان اکران کنیم.

وی مطرح کرد: چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان شانزدهم بهمن‌ماه افتتاح می‌شود و فیلم‌های جشنواره تا بیست‌و‌سوم بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در سینماهای ساحل، فلسطین و سپاهان اکران خواهد شد.
خبرنگار: الهام خانی