سرمربی اتلتیکو مادرید از پیروزی ارزشمند برابر بیلبائو راضی و خوشحال است. او تاکید کرد که همچنان شور و هیجان روزهای نخست حضورش در تیم مادریدی را دارد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا/مارکا، اتلتیکو مادرید در هفته نهم رقابت‌های لالیگا یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد. تیم مادریدی که […]

سرمربی اتلتیکو مادرید از پیروزی ارزشمند برابر بیلبائو راضی و خوشحال است. او تاکید کرد که همچنان شور و هیجان روزهای نخست حضورش در تیم مادریدی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا/مارکا، اتلتیکو مادرید در هفته نهم رقابت‌های لالیگا یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

تیم مادریدی که در خانه اتلتیکو بیلبائو به میدان رفت توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. اتلتیکو مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۹ امتیازی شد تا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند و اختلافش را با تیم‌های صدرنشین بارسلونا و رئال مادرید به سه امتیاز کاهش دهد.
سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد شاگردانش در این بازی ابراز رضایت کرد.
این مربی آرژانتینی گفت: تلاش زیادی که تیم در چنین بازی‌های سختی از خود نشان می‌دهد من را سرشار از حماسه و شور و شوق می‌کند. ما بعد از بازی برابر سویا که خوب نبودیم با شیوه‌ای که من دوست دارم بازی می کنیم و این همان تیمی است که انتظار آن را دارم.
او درباره گلی که گریزمان در این بازی به ثمر رساند، گفت: این گل روی همکاری و کار تیمی خوبی که از مولینا شروع شد و به گریزمان منتهی شد به ثمر رسید.
سیمئونه درباره گلی که موراتا به ثمر رساند اما VAR آن را لغو کرد، گفت: به نظرم آن گل درست بود و نباید لغو می‌شد.
این مربی آرژانتینی یازدهمین سال حضورش در اتلتیکو مادرید را تجربه می‌کند. او درباره حس و حال خود بعد از ۱۱ سال حضور در اتلتیکو گفت: من هم‌چنان از شور و شوق قبل برخوردار هستم و انگار که در روز نخست کاری خود هستم. وقتی چنین نمایشی را از تیمم می‌بینم امید و هیجان بیش‌تری را در خود احساس می‌کنم.
اتلتیکو مادرید با سیمئونه روزهای بسیار متفاوتی را تجربه کرده است و به یکی از قطب‌ها و قدرت‌های اصلی فوتبال اسپانیا تبدیل شده است. این تیم فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرده است اما نتوانست به قهرمانی برسد.