استاندار کردستان یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بیداری در میان کشورهای اسلامی و حتی کشورهای مظلوم در جهان عنوان کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن که با حضور نمازگزاران سنندجی برگرار شد، اظهار کرد: در ابتدا […]

استاندار کردستان یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بیداری در میان کشورهای اسلامی و حتی کشورهای مظلوم در جهان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن که با حضور نمازگزاران سنندجی برگرار شد، اظهار کرد: در ابتدا باید به همه مجاهدان جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی درود و سلام بفرستیم که امروز در سایه رشادت‌های این عزیزان جبهه مقاومت بیدارتر از هر زمان دیگری به پیش می‌رود.
وی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد: یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیداری در بین ملت های مسلمان و حتی کشورهای مظلوم در جهان است.
استاندار کردستان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحول بزرگی در بین ملت ایران ایجاد شد و امروز به برکت این تحول بزرگ است که ملت مسلمان ایران به الگویی برای دیگر ملت های مسلمان تبدیل شده است.
وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور ما حامی و همراه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بود و این آسیب بزرگ به دلیل سیاست‌های رژیم طاغوت و حاکمان وقت بود.
دکتر زارعی کوشا ادامه داد: به برکت وجود نورانی امام راحل (ره) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز ملت ایران سرسلسله جبهه مقاومت و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم در جهان است.
وی با بیان اینکه امروز در دنیا دو جریان در مقابل هم صف آرایی کردند، افزود: جریان باطل ، سیاست‌های استکبار جهانی و صهیونیسم را دنبال می‌کند و متاسفانه برخی از سران سرسپرده کشورهای اسلامی نیز دنباله رو و در خدمت این جریان شیطانی هستند.
استاندار کردستان بیان کرد: امروز یکی از مهمترین سیاست های این جریان باطل ایجاد اختلاف و دو دستگی در بین کشورهای اسلامی و مسلمانان است و به همین دلیل همه ما باید در مقابل این جریان باطل هوشیار باشیم.
وی اظهار کرد: قرآن کریم و آموزه های دینی ما را به وحدت و همدلی دعوت کرده است و همه باید در راستای پیروی از آموزه‌های دینی به این مهم توجهی جدی داشته باشیم و همه امت اسلامی این وحدت را حفظ کنند.
دکتر زارعی کوشا گفت: جریان دیگر که امروز کشورمان به یک الگوی عینی برای آن تبدیل شده، جریان مقابله با استکبار جهانی و دفاع از مظلوم است و در سایه توجهات خدای متعال این جریان روز به روز قدرتمندتر پیش می رود.
وی با اشاره نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای تقویت جریان مقاومت در منطقه، بیان کرد: طراحی های پیچیده نظام استکبار جهانی در منطقه با تدابیر سیدالشهدای جبهه مقاومت به شکست انجامید.
استاندار کردستان افزود: امروز به فضل خدای متعال جبهه مقاومت در کشور یمن نیز در مقابل جریان خائن و وابسته آل سعود و دیگر هم پیمانان آنها پیروز خواهد شد.
دکتر زارعی کوشا یادآور شد: امروز به خوبی مشاهده می شود، کشورهایی که از جمهوری اسلامی ایران الگو گرفته اند با ایمان و توکل به خدای متعال به پیش می روند و بدون شک پیروزی از آن مظلومان جهان است.
وی در پایان از حضور مردم سنندج و نمازگزاران در این مراسم راهپیمایی در راستای حمایت از مردم یمن تقدیر کرد و گفت: این حضور مردم بسیار ارزشمند است و من از همه شما عزیزان تشکر می کنم.
راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم یمن امروز و همزمان با دیگر نقاط کشور در شهرهای استان کردستان نیز در سایه مشارکت گسترده مردم برگزار شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان