پایان عملیات گروگانگیری با هوشیاری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری ۳ گروگان گیر خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس، فرد گروگان گرفته شده آزاد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمزه بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید […]

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری ۳ گروگان گیر خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس، فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمزه بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری این فرماندهی در حین کنترل تردد خودروهای عبوری و اجرای طرح‌های پیشگیرانه انتظامی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند.

وی گفت: پس از متوقف شدن خودرو و در بررسی دقیق ماموران پلیس مشخص شد شخصی در کف خودرو با دست و پای بسته افتاده که برای مخفی کردن وی از دید پلیس، صورت او را با کاپشن و لباس پوشانده بودند.

بهرامی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد در یک اختلاف مالی و در پی خرید و فروش سکه‌های تقلبی در استانی دیگر، ۳ سرنشین این خودرو به عنوان خریدار اقدام به ربایش این فرد کرده بودند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به کشف ۲۶۴ سکه تقلبی از خودرو توقیفی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.