فرمانده دانشگاه جمع امام حسین(ع) گفت: دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، قلب تپنده تمدن نوین اسلامی است و برای رسیدن ملت ایران به چله‌ی دوم انقلاب، نیازمند یک نقشه راه است که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، همان نقشه جهانی شدن این انقلاب به شمار می‌آید. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم […]

فرمانده دانشگاه جمع امام حسین(ع) گفت: دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، قلب تپنده تمدن نوین اسلامی است و برای رسیدن ملت ایران به چله‌ی دوم انقلاب، نیازمند یک نقشه راه است که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، همان نقشه جهانی شدن این انقلاب به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا حسنی‌آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) در آئین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاهیان دانشگاه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را هویت‌بخشی به دانشگاه‌ها، مراکز علمی و ملت ایران عنوان و تصریح کرد: رسیدن به این نوع جامعه، که آرمان بلند انقلاب اسلامی است، با ایجاد تمدن نوین اسلامی به‌دست می‌آید. جامعه‌ای که علم، ثروت، عزت، اقتدار، مقابله با نظام سلطه و دفاع از حقوق مستضعفین در آن به تصویر کشیده شده باشد.

وی به ایفای نقش دانشگاه جامع امام حسین(ع) در تحقق تمدن نوین اسلامی پرداخت گفت: باید فرامین و مطالبه امامین انقلاب اسلامی از دانشگاه‌ها، که همان رخداد تحول علمی و تعالی معنوی برای رسیدن به دانشگاه تراز اسلامی است، اجرایی شود.