۸۷ سند مالکیت تک‌برگ برای واحدهای صنعتی مریوان صادر شد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان گفت: ۸۷ فقره سند مالکیت تک‌برگ برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی مریوان صادر شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حمیدرضا امانی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اسناد جهت سهولت در امر […]

۸۷ سند مالکیت تک‌برگ برای واحدهای صنعتی مریوان صادر شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان گفت: ۸۷ فقره سند مالکیت تک‌برگ برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی مریوان صادر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حمیدرضا امانی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اسناد جهت سهولت در امر فعالیت واحدهای صنعتی به مساحت ۲۰ هکتار در شهرک صنعتی شهرستان مریوان شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان ضمن قدردانی از همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مریوان  تصریح کرد: مالکان واحدهای صنعتی مریوان که دارای پروانه بهره برداری و پایان کار می‌باشند، می‌توانند با مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی و طی مراحل قانونی، نسبت به دریافت سند تک برگ اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت صدور اسناد تک برگ برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی، خاطرنشان کرد:  تامین وثیقه بانکی برای تولیدکنندگان به منظور دریافت تسهیلات و امکان رهن‌گذاری واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی صنایع و افزایش ، تثبیت و امنیت سرمایه‌گذاری، از مزیت‌های تفکیک و صدور سند مالکیت تک برگ به شمار می‌رود.

حمیدرضا امانی ادامه داد: با آماده سازی و واگذاری این اسناد به واحدهای تولیدی بهره بردار نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی پاسخ داده خواهد شد.

شهرک صنعتی مریوان دارای ۳۰هکتار مساحت است که ۲۰ هکتار آن زمین صنعتی و دارای سند تفکیکی است. این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، گاز، برق، تلفن و تصفیه خانه برخوردار است و ۶۹ قرارداد حق بهره برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۱۶٫۵ هکتار و  با پیش‌بینی ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم، منعقد شده است.
شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

کویستان عبدالحکیمی