توزیع برنج و شکر دولتی در استان بوشهر معاون بازرگانی جهاد کشاورزی از عرضه برنج و شکر با نرخ دولتی در استان بوشهر خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عبدالحسین موسوی معاون بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر صبح امروز از تأمین کالاهای اساسی به برنج مصوب ستاد تنظیم بازار خبر داد و اظهار […]

توزیع برنج و شکر دولتی در استان بوشهر

معاون بازرگانی جهاد کشاورزی از عرضه برنج و شکر با نرخ دولتی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، عبدالحسین موسوی معاون بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر صبح امروز از تأمین کالاهای اساسی به برنج مصوب ستاد تنظیم بازار خبر داد و اظهار داشت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در نقاط مختلف استان بوشهر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اقلام اساسی و پرمصرف در سبد غذایی خانوارها به میزان کافی فراهم شده است گفت: در راستای تنظیم بازار و تأمین نیاز کالاهای اساسی طی مهرماه امسال مقدار ۲۹۳ تن برنج و ۳۶۰ تن شکر مصرف خانوار و ۳۰۰ تن شکر صنف و صنعت با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار تأمین و توزیع شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: در همین دوره زمانی همکاری لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان و دانشگاه‌ها در توزیع کالاهای اساسی صورت گرفته است.

موسوی از تأمین و توزیع ۵۶۰۰ تن شکر و برنج با قیمت تنظیم بازار در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۸۵۰ تن انواع برنج، دو هزار و ۸۰۰ تن شکر برای مصارف مختلف با قیمت مصوب در استان بوشهر توزیع شده است.

وی ادامه داد: در هفت ماه امسال همچنین یک‌هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد تأمین و توزیع شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: این کالاها و محصولات بر اساس مجوز ستاد تنظیم بازار استان بوشهر توزیع و عرضه می‌شود.