تمام تلاش دشمن مهار جمهوری اسلامی است معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان به ترفندهای دشمنان و اغتشاشات اخیر در کشور و استان اشاره کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان، اغتشاشات و لشکرکشی‌ها در خاورمیانه تنها با هدف مهار نظام جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

تمام تلاش دشمن مهار جمهوری اسلامی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان به ترفندهای دشمنان و اغتشاشات اخیر در کشور و استان اشاره کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان، اغتشاشات و لشکرکشی‌ها در خاورمیانه تنها با هدف مهار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عبدالله رشیدی‌پور در آیین زنگ گلبانگ انقلاب که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت:انقلاب اسلامی ما زمان زیادی طول کشید تا به پیروزی رسید و امام راحل برای رسیدن به چنین روزی ۱۵ سال در تبعید بودند و استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان افزود:امروز که بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما در زمینه های مختلف با پیشرفت های قابل توجهی مواجه شده ایم همان ابرقدرت‌ها به شیوه‌های دیگر جنگ ترکیبی علیه نظام شروع کرده و همین کردستان را پایگاه قرار دادند اما نتیجه ای جز شکست عایدشان نشد.

رشیدی‌پور گفت:منکر این مساله که در کشور مشکلات زیای وجود دارد نیستیم اما باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و اجازه دخالت به آنان را ندهیم.